Bericht voor Mama MD

Tuurlijk ons vertrouwen komt er wel, stukje bij beetje. Wel zat ik net te denken, moet nodig nieuwe broeken kopen niets zit meer lekker. En dan achter in mijn hoofd zegt  zo'n stemmetje: zou je dat nu al gaan doen? En toch ga ik morgenavond heerlijk shoppen, breng trots op mijn al groeiende buik!
Nee, ik ben niet via IUI zwanger geraakt. Dat is helemaal zo verrassend. Schijnbaar passen mijn vriend en ik heel goed bij elkaar. We hadden afgesproken maar te zien of het zou lukken. Binnen drie maanden was ik zwanger! Ik dacht dat ik in de overgang was...   En deze zwanger na 1 normale cyclus!
Groetjes Jet

Wat heerlijk joh! Moet je nagaan eerst de medische molen in en dan op natuurlijke wijze zwanger raken.

Weet je ik zou die broeken maar lekker gaan halen! Het gaat vast goed met je! Het is ook fijn om je er zo aan over te geven, heel positief. En je moet toch lekker in je kleding kunnen bewegen.

Wanneer is ook alweer je volgende controle?
 Ik moet op 12 juli weer.

nou weltruste maar, ik ga ff slapen

gr mama van MD

quote: Miep34 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-07-2007 13:42:52'));

mama van MD,

hee wat super dat alels voorspoedig gaat. Spannende tijd he.

Hou je taai en probveer een beetje te genieten.

Liefs
Miep

Dank je wel!! Ik heb gelezen dat het met jullie na een moeizame start ook weer goed gaat! Ik ben heel blij voor je.
Het is inderdaad spannend, maar zoals je hebt kunnen lezen doen we echt ons best om het verleden te laten voor wat het is en lekker vooruit te kijken en genieten

gr mama vna MD

Terug
Bovenaan