ik heb van de dokter pilletjes gekregen tegen misselijkheid, het enige nadeel kan zijn dat je er slaperig van wordt, je mag er eigenlijk niet mee autorijden, dat heb ik wel gedaan, want ja ik moet toch naar werk.. maar ik had wel last van slaperigheid.
Wat ik daarna ben gaan proberen zijn gembercapsules. bij de gemiddelde drogist niet te vinden, maar online wel. ik vond ze ongelooflijk smerig, maar gewoon neus dicht, en wegspoelen met water. de eerste paar dagen hielpen ze niet, daarna wel. ik nam er elke ochtend en avond 2.
ook gaf ik normaal ontbijten maar gewoon op.. ik zette elke avond 2 ontbijtjes klaar voor de volgende ochtend. eerst 1 of 2 crackers met pasta ofzo, die kwamen er dan weer uit, ik koos voor pasta omdat dat zoet is, en daarom niet zo vies is als je moet overgeven.
daarna nam ik ontbijt nr 2, een gezondere versie, en dat bleef dan wel binnen. ook nam ik als ik een uurtje aan het werk was een eierkoek in kleine hapjes bijvoorbeeld.
Na 14 weken was bij mij de misselijkheid wel over. nu ondertussen 33 weken en het komt zo af en toe weer even terug, maar dan vooral wanneer ik snachts moet plassen en lang niet gegeten heb.