Beroerd voelen 1e trimester.

heel herkenbaar. ik ben nu 9+2. met week 5 begonnen met overgeven, 1,5 week in het ziekenhuis vanwege uitdroging. een week thuis geweest, na 3 dagen weer heel veel overgeven en een week later weer in t ziekenhuis. nu weer thuis.
ik moet een keer of 2 per dag overgeven. vooral savonds. ik probeer de hele dag te eten, veelal vloeibaar. ik ben hele maal af. zodra ik overeind kom wordt ik misselijk. stil zitten/liggen gaat het beste. 
ook ik roep vaak dat ik hier geen zin in heb, niet op deze manier. maar als ik me prettiger voel ben ik zo blij dat t eindelijk gelukt is! 
sterkte allemaal!

Hoi,
Ik heb er last van gehad tot 14/15 weken, dag en nacht misselijk geweest en flauw vallen.
Ze zeggen probeer te blijven eten wat heel moeilijk is, bij mij werkte helemaal niks gewoon tijd uit zitten.
Probeer lichte dingen te eten, droge crackers/ beschuit en veel fruit. Ik dronk ook veel bouillon dat hielp enigszins.
Ik hoop dat je er snel vanaf bent

Hier nog 1. Ik ben nu 18 weken en vanaf week 6 kotsmisselijk gedurende de dag. Ik voel me echt ellendig maar heb alle medicatie al gehad en niks werkt meer dus zeggen ze 'accepteren'. Ik mag wel blij zijn dat ik niet steeds overgeef maar je de hele dag misselijk voelen sucks. Ik moet om de 3 kwartier eten anders krijg ik een misselijkheids aanval ( noem ik t maar,je voelt t opkomen en kan niks meer) echter lees ik dat t ergens nu ineens kan ophouden dus we houden hoop! Miss tip  snelle suiker dingen drinken. Dan zit er wat on je maag en je hebt even snelle suikers en dan proberen iets wat langer vult weg te krijgen? 

Lieve allemaal, vorig jaar kwam ik er begin augustus achter dat ik zwanger was, vooral doordat ik misselijk was. Nu achteraf bleek ik maar 3,5 week zwanger te zijn geweest toen. Maar toch al zo beroerd. Bij mij verergerde dit door een vakantie in Oostenrijk waarbij we op hoogte zaten. Vreselijk. Niet overgeven maar wel hondsberoerd. Ik heb Emesafene gekregen, heerlijk spul. Ik stond nog te kokhalzen van de geur van bepaalde zeep, alles wat gerookt was (zalm, worst, vuurkorf) en van koffie maar de scherpte was eraf. In oktober voelde ik me ineens veel beter en tot aan de bevalling niet meer misselijk geweest. Eind maart ben ik bevallen en ik zou het zo weer doen als ik naar mijn meisje kijk. Ik heb tijdens de misselijke periode veel gehuild en mezelf hardop afgevraagd waar ik aan begonnen was,maar als ik mijn dochter aan kijk zie ik het antwoord. Daarnaast vergeet je lijf / brein hoe heftig het was dus ik beloof; het komt goed!!! 

Ik begreep het nooit... al die kwaaltjes.. ja iedereen kent ze in theorie natuurlijk wel... maar ik dacht dat het voor een deel ook wel aan mijn positieve mindset te danken was dat ik fluitend door de eerste 2 zwangerschappen ben gegaan... nou ik kan jullie nu vertellen... mijn mindset is nog exact zoals die was... maar mijn lichaam heeft bij zwangerschap nr 3 toch wat nieuws bedacht. BEN Sinds week 5 (zit nu op 8) SUPER MOE en de hele dag door misselijk.... dat continue kleine beetjes eten helpt wel... maar op een gegeven moment zit ik gewoon vol... en soms eet ik dan maar om van die.misselijkheid af te komen... maar eten op een volle maag voelt ook niet helemaal wauw... en die vermoeidheid kun je echt niks tegen doen... het.maakt volgens mij echt niet uit hoeveel ik slaap... wordt net zo moe weer wakker... pfff hopen dat dit gevoel snel verdwijnt en de zwangerschap verder spoedig verloopt

Terug
Bovenaan