Betaalbare geboortekaartjes

Had ze ook via kaartje2go omdat ik bij andere sites niet iets leuks kon vinden. Kun je ook nog kiezen of je de enveloppen van tevoren thuis krijgt gestuurd om ze zelf ze schrijven en uiteindelijk te versturen. Of je laat ze door hun versturen. Je kan 2 of 3x een gratis proefdruk opvragen. Was voor 55 kaarten met standaard enveloppen rond de 75 euro kwijt. En dan de postzegels nog. 

Wij hebben de enveloppen bij de action gekocht, die verdwijnt bij de meesten toch meteen in de papierbak. 
De kaartjes besteld bij Kiss, hadden ook nog een leuke kortingsbon uit de blije doos. 

Ook nog iets om mee te nemen: als je je bij kaartje2go aanmeld voor de actie. En je bevalt op je uitgerekende datum, krijg je de kaartjes gratis. Kleine kans natuurlijk, maar je weet nooit. 
Sowieso vind in kaartje2go netjes qua prijs. En je kan ook nog zelf ontwerpen

Wij hebben ze bij hallmark besteld, was toen volgens mij €90 voor 50 kaarten incl envelop en verzending naar alle adressen

Ik heb ze klaar staan bij made for moments (voorheen hipdesign), 50 kaartjes voor ca 100 euro. Wel zonder envelop, deze heb ik bij de action gehaald en alvast geschreven. Zoals hierboven genoemd belanden deze toch vaak direct bij het oud papier.
Kaartje2go heeft inderdaad ook leuke en betaalbare, inclusief de actie om je kaartjes gratis te krijgen als je op je uitgerekende datum bevalt (het proberen waard) en sowieso al 10% korting als je aan de actie mee doet. Ik had 'helaas' al die andere kaartjes op het oog dus gaat voor mij niet meer op. Succes met zoeken, ik vond het erg leuk om te doen! 

Terug
Bovenaan