Betaalbare geboortekaartjes

Ik ben naar de drukkerij gegaan, kaartjes laten ontwerpen (had al precies een idee hoe het eruit moest gaan zien, alleen niet de tools om het zelf te maken) en was volgens mij in totaal 170 euro kwijt voor 75 kaartjes. Tip, koop geen dure enveloppen. Die belanden toch gelijk bij 't oud papier. Wij hebben de meest simpele witte enveloppen en ik heb er met mijn mooiste handschrift de adressen op geschreven ? hartstikke leuk om te doen tijdens je verlof! 

Voor de wat goedkopere geboortekaartjes kun je het beste kijken bij de wat grotere websites met veel keuze, dan kun je ook kiezen voor een leuk kaartje voor wat minder geld. Zoals hippegeboortekaartjes.nl, er staan zeker bijzondere kaartjes tussen, maar ook voor wat minder geld :) Hier vind je ook nog een paar opties: https://mybabywatcher.com/de-leukste-geboortekaartjes/

Als je zelf creatief en beetje handig bent op de computer, kan je ze zelf ontwerpen en maken met bv open source software van scribus. Via de Kaartendrukkerij kan je dan voor nog geen euro per kaart (afhankelijk van grootte van kaartje en oplage) de kaartjes bestellen. Ze hebben er ook wat uitlegvideos over scribus. Maar je moet dus wel echt alles zelf kunnen doen.
Postzegels zijn dan duurder dan t kaartje zelf.

Terug
Bovenaan