Betrokkenheid papa

Hihi hier hetzelfde hoor, maar da's helemaal prima. Mijn man is sowieso heel nuchter van zichzelf en laat altijd alles op zich af komen, terwijl ik alles tot in detail uitzoek.
Het boek van Kluun "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" (werd hier boven al genoemd) was ook hier een hit.
Belangrijker vind ik dat we vooral kunnen praten over keuzes (bijv wel of geen Nipt test, die dingen) en over de opvoeding. Dan licht ik alles wel toe met onderzoeken, want ik Google genoeg voor twee ;)

Hi, ik denk dat dit heel mag eigen is. Mijn vriend is ook laaang niet zo veel bezig met de zwangerschap en alles wat er bij komt kijken als ik. Dit zie ik ook terug in de vriendjes/mannen van mijn vriendinnen.
Voor ons is het ons eerste kindje, maar de vriendjes/mannen van mijn vriendinnen zijn ondanks dat ze 'ongeinteresseerd' overkwamen tijdens de zwangerschap top papa's. Het komt bij mannen gewoon wat later binnen. 
Ik denk niet dat je je zorgen moet maken. Echter zou ik dit wel bespreken met hem, anders blijf jij er mee rondlopen. 

Liefs 

Terug
Bovenaan