beval bed, of hoe dat ook heet, hihi

Hoi,
Ja dat klopt idd, vanaf ong 100kilo mag je niet meer boven bevallen, mijn nichtje moest daardoor ook beneden bevallen, dat vond ze genant dus heeft ze voor poli-kl. gekozen!

100 kilo ga ik niet halen dan moet ik in iets meer dan 9weken 21 kilo aankomen.. dat ga ik niet halen hihi..

ik vind zelfs een hoog bed juist prettig.. wij hebben een vrij laag bed en als we dan bij familie slapen dan slapen we op een boxspring die lekker hoog is kan dan nog net me voeten plat op de grond zetten als ik op de rand zit.. erg prettig voor me rug..

wij krijgen 23 fabruari klossen en een po geleverd van de kraamzorg dus er kan hoe dan ook geen commentaar op geleverd worden

nou dames, weer een probleem opgelostr.
smooty XXL moet beneden bevallen dus, hahaha.
ikkeh heb namelijk de 100 kg wel gehaald, bloos schaam. ik ben ruim 30 kg gegroeid.
was 30 kg afgevallen een jaar voor de zwangerschap. oa door de medicatie tegen mijn ADHD. nu ik zwanger ben mag ik die pillen niet meer hebben, en zijn de kg ook weer terug.
stofwisseling ging sneller met de medicatie, en ik had meer controle over mijn impulsieve eetbuien die uiteindelijk leiden tot binch eating (vorm van bolimia)
Ik mag begrijp ik uit jullie verhalen dan niet meer boven bevallen.

oke, weer wat geleerd.

knuf, smooty

Hi Smooty,

Theoretisch zou je best boven mogen bevallen, maar de kans bestaat dus dat het ambulancepersoneel het niet aandurft om je naar beneden te halen als het moet. En dat lijkt mij echt verschrikkelijk!
Als een ambulance komt, is dat echt niet voor de fun, moet je voorstellen dat ze je laten vallen of dat ze de brandweer moeten bellen om je uit het raam te tillen......

Voor mij een reden om in het ziekenhuis te bevallen.... hihi....

gr. "zwanger van nummer 2"

Hoi,
Ja dat is idd vervelend, bij mijn nichtje mocht het echt niet boven, omdat er een kans is dat je dus niet zelf naar beneden kan komen!!
Zou het gewoon eens overleggen met je vk!!
en meid dadelijk mag je je medicatie weer en laat je kindje je rennen, moet je eens kijken hoe snel je kilo's weer kwijt bent ;-)

ik heb de vraag over al dan niet boven bevallen al op mijn vragen lijstje gezet.
En daarbij de vraag of ik mijn medicatie wel mag slikken als ik borstvoeding geef.

Ik bedacht me dat ik het niet erg vind om zwanger te zijn.
Ik vind het niet erg om zichtbaar dikker te worden.
ben juist erg trots op mijn buik.
Maar ik haat die kilo's.
Maar zoals je zegt M'J; die zijn straks zo weer weg.

Terug
Bovenaan