Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
mijn gynecoloog vind 42 weken erg laat.dat zei hij al meteen! en daar ben ik ook heeeel blij om hahaha
vroeger was het normaal dan liepen sommige vrouwen zelfs 43weken!
na 40 weken heb je het echt gehad hoor!
je kindje is gewoon klaar met 37weken,als het dan geboren wordt dan mag het ook al mee na huis (mits het natuurlijk allemaal goed is!)
in het zh waar ik van Jari bevalde "streefde ze naar de uitgerekende datum" dat was heel vermoeiend..uiteindelijk hadden ze hem al veel eerder kunnen halen en gingen ze me pas inleiden toen jari niks meer bijkwam in de laatste week..ik zal ook nooit meer in DAT ziekenhuis gaan bevallen! (was in heerlen z-limburg) gelukkig ben ik ook verhuist nu!
inleiding met 42 weken is ook laat!!! Bij mijn velletje was de rek er ook uit na 39 weken... vreselijk veel jeuk gehad die laatste 3 weken!
Wel blij dat je in belgie niet zo lang over zal lopen, tenminste.... das mij beloofd
Er zijn idd ook ziekenhuizen waar ze je nog laten lopen met 43 weken, als je maar genoeg vruchtwater hebt!
zoals bij mij dus,mij hebben ze ook laten lopen tot43 weken,is al wel lang geleden trouwens,deze gyn laat me nietzolang lopen !
Mijn kind had toen ook al gepoept in het vruchtwater.
nee ik wil dat niet nog eens meemaken!
Ja drama's altijd..veel redeneren nog zo van hoe langer hoe beter,maar dat valt toch altijd tegen!
jari had met 39 weken al in zn vruchtwaer gepoept.wil niet weten wat voor drama dat was geweest als ze me nog 3 weken hadden laten lopen.
tegenwoordig doen ze vaak ook niet meer zo moeilijk over inleiden.verloskundige zijn er vaak wel nog een kei in om je "overtijd" te laten lopen,merk ik.