Bevallen in 2017?

Hi,

Zijn er nog meer moeders hier bevallen in 2017 van hun eerste (of 2e/3e...)? Ik ben 28 februari bevallen van mijn eerste, een dochtertje, ben 31 jaar en woon in Rotterdam. Het lijkt me fijn om ervaringen te delen.

Groetjes, Kim

Hallo dames,

Ik ben 19 februari bevallen van mijn kleine man. Hier gaat alles prima.

Ben 25 jaar en is mijn eerste kindje.

Groetjes denise

Hoi kim.

Het begint allemaal beter te gaan.

mijn manneke is met 36 weken geboren en heb een zeer snelle bevalling gehad. Dus dit besef wordt nu pas allemaal duidelijk.

En hoe gaat het bij jou?

<p style="text-align: left;">Jeetje dat is wel vroeger dan je wilt. Hoe gaat het met hem? Kan me voorstellen dat het even duurt om aan de situatie te wennen dan.</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben bevallen dmv keizersnee omdat mijn meid in stuitligging lag. Ben nog flink herstellende dus het gaat niet altijd even soepel. Gelukkig gaat het met haar allemaal goed.</p>

<p style="text-align: left;">Ja gelukkig doet hij het heel goed. Na 24 uur in het ziekenhuis mochten we al naar huis toe.</p>
<p style="text-align: left;">Ah jeetje dat is inderdaad niet niks! Doe het maar rustig aan dan.</p>
<p style="text-align: left;">Heb je haar wel voldragen? Ik zag dat de kleintjes zich 9 dagen schelen. Leuk!</p>
<p style="text-align: left;">Hoe groot en zwaar is je meisje? En hoe gaat het met de voeding?</p>

Terug
Bovenaan