Zijn er nog meer moeders hier bevallen in 2017 van hun eerste (of 2e/3e...)? Ik ben 28 februari bevallen van mijn eerste, een dochtertje, ben 31 jaar en woon in Rotterdam. Het lijkt me fijn om ervaringen te delen.
<p style="text-align: left;">Jeetje dat is wel vroeger dan je wilt. Hoe gaat het met hem? Kan me voorstellen dat het even duurt om aan de situatie te wennen dan.</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben bevallen dmv keizersnee omdat mijn meid in stuitligging lag. Ben nog flink herstellende dus het gaat niet altijd even soepel. Gelukkig gaat het met haar allemaal goed.</p>
<p style="text-align: left;">Ja gelukkig doet hij het heel goed. Na 24 uur in het ziekenhuis mochten we al naar huis toe.</p>
<p style="text-align: left;">Ah jeetje dat is inderdaad niet niks! Doe het maar rustig aan dan.</p>
<p style="text-align: left;">Heb je haar wel voldragen? Ik zag dat de kleintjes zich 9 dagen schelen. Leuk!</p>
<p style="text-align: left;">Hoe groot en zwaar is je meisje? En hoe gaat het met de voeding?</p>