Bevallen in 2017?

Nee ik ben meteen met flesvoeding gestart. Ze dachten op het ziekenhuis dat hij nog te zwak zou zijn voor borstvoeding.

Ja die spuitjes. Tis me wat. Vond het zelf ook erg heavy!

Gelukkig is je zwangerschap wel goed gegaan. Die van mij was wel pittig. Eerste 16 weken constant overgeven en met 32 weken algehele rust gekregen omdat de kleine al zo ver ingedaald was dat ze dachten dat ie ieder moment kon komen. Toen ging het gelukkig wel iets beter. Maar uiteindelijk toch de 37 weken niet gehaald.

Angelique jij ook gefeliciteerd met je zoontje. Die van ons zijn op dezelfde dag geboren wat leuk !

Gaat alles prima met de kleine man?

Sorry tijdje niet geweest!

Oei kz en galblaas dat is wel een beetje teveel van het goede! Ik vond alleen een kz al heel zwaar. Geen last met vloeien gehad gelukkig.

Hoe is het met alle kinders? Hier zitten we in het tweede sprongetje dus heb een wat huilerig meisje dat niet los van mij of papa wil... Lief maar wel lastig. Volgende week haar eerste prikjes dus ben benieuwd.

Ben de bv aan het afbouwen en over aan het gaan naar de fles en dat gaat goed gelukkig.

Helaas heeft mn meisje een erg sterke voorkeurshouding dus volgende week ook naar de fysio.

Hallo allemaal, gefeliciteert met de geboorte van jullie kleintjes. Ik ben 18 april bevallen van ons eerste kindje, Seija. Ik ben 34 (bijna 35) en kom uit goor (twente)

Seija is geboren na 41+2 weken met een ongeplande keizersnede, want ze had in het vruchtwater gepoept en de ontsluiting bleef steken op 6cm. Gelukkig is ze helemaal gezond.

Alleen borstvoeding kwam niet goed op gang en er kwam steeds minder uit mijn borsten ipv meer, dus we zijn (na van alles proberen en een aantal tranen) afgelopen woensdag over gegaan op flesvoeding. Hier proberen we nu wat regelmaat en schema in te krijgen.

Groetjes,

ellen

Hoi Ellen,

Ook jij gefeliciteerd! Jammer van de bv, kan me voorstellen dat het tranen oplevert. Ik ben na 6 weken bv gaan vervangen voor kv, voed alleen niet op schema maar op verzoek zoals ik ook deed bij de bv. Merk aan mijn kleine dat ze er zelf een soort ritme in krijgt. Succes ermee!

Gaat je herstel na de kz voorspoedig? Ik vond het best zwaar.

Hey Kim,

Bedankt voor je berichtje. We geven nu kv om de 3 uur op advies van het cb, dus dat houden we iig tot het eerste weegmoment vast. Omdat ze niet genoeg kreeg was ze erg afgevallen dat moet nu eerst omhoog.

Hoe doe jij voeden op verzoek met kv? Maak je elke keer een nieuwe fles en met hoeveel. Gooi je de rest dan weg?

Gelukkig heb ik niet veel pijn (meer) na de kz. Ik merk wel dat ik daarom geneigd ben te veel te doen. Ik moet me zelf dan even op de rem trappen, aan v ezien mijn man straks ook weer aan het werk gaat.

Hoe heb jij dat ervaren? Hoe snel was je weer in staat om huishoudelijke taken te doen?

Hoe oud is jouw kleintje nu?

Groetjes ellen

Hoi kim

Hoe was het met de spuitjes gegaan van de kleine meid? En hoe was het bij de fysio?

Hier ook flink last van de sprongetjes. Volgens mij komen er ook al tandjes door. 2 witte punten in het tandvlees alleen maar kwijlen en alles in de mond doen.

Hoi ellen.

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje.

Hier voed ik ook op verzoek. Maak elke keer een fles van 150cc ( mijn zoontje is nu 10 weken) en wat over is gooi ik weg.

Groetjes denise

Hoi!

Ik ben op 11 februari bevallen van onze dochter Sanneke. We hadden al 2 zoontjes; Abel van bijna 4 en Jorik van 2 jaar. Sanneke is 7 weken te vroeg geboren, maar ze doet het heel goed! Het is een gezond en vrolijk meisje.

Bekijk eens mijn blog: www.suzanneexoo.nl

Terug
Bovenaan