Bevallen in juni??

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Wie is er net als ik bevallen in juni??
Ik ben de trotse moeder van Salin, ze is geboren op 17-6. Het was een kleine meid bij geboorte(2440gr). Ze lag praktische de hele zwangerschap is stuit, maar doordat ze zo klein was zouden we het wel op de natuurlijke manier proberen. Nadat de vliezen braken verscheen de navelstreng. Het werd dus rennen naar de OK en met een spoedkeizersnee is ze geboren. Helaas heb ik er niet van meegemaakt, omdat ik onder algehele narcose moest.
Gelukkig deed ze het erg goed en nog steeds ze weegt nu ong 5kilo.
Het lijkt me leuk om met ouders in contact te komen om ervaringen uit te wisselen.
Goetjes Petra(enkhuizen)

Hier onze kleine meid. Ze is hier 4,5mnd

Hoi petra

Mijn zoontjen stef is ook op 17 juni geboren.
Ik heb een geplande keizersnee gehad.
Hij woog 2 weken geleden 7,3 kilo en was 66 cm.

Groetjes servie mv dana (22-07-06)
                                                      stef     ( 17-06-08)

Hoi Servie,
Grappig om te zien dat ze zo verschillen qua gewicht en lengte. We moeten morgen weer naar het consultatiebureau, benieuwd wat haar exacte gewicht en lengte is.
Groetjes Petra.
ps>heb je ook een foto van je knulletje??

Hoi hoi,

Ik ben 24 juni bevallen van ons dochtertje Elise. Eén weekje te vroeg, want ik was uitgerekend op 1 juli.
Ik ben vorige week naar het cb geweest en  onze kleine meid  weegt nu 6440 gram en is 61 cm.

Groetjes, Miranda

Wat leuk om te lezen! En wat een verschil op het gebied van lengte en gewicht. Maar op het moment scheelt een paar weken natuurlijk nog erg veel! Ons ventje is van 2 juni. Ik heb geen idee wat hij nu precies weegt, maar ik schat hem op 7 kilo en ongeveer 68 cm. Over een week moet ik naar het cb, dus dan weet ik het zeker. Verder krijgt mijn mannetje elke dag 4 flessen van 200 ml en 1 fruithap. Soms ook nog een groentehap erbij. Hij kan van zijn buik naar zijn rug draaien... maar meer nog niet. Het is in ieder geval een gezellig ventje!
Succes allemaal met jullie kindjes!

Van de week met Salin naar het cb geweest. Ze weegt nu 5,3 kilo en is 60,5 cm lang. Ze blijft een kleintje, maar groeit goed. het is wel al een heel verschil met wat ze bij de geboorte woog(2440gr)
Ze begint nu steeds meer met haar armpjes te zwaaien, waardoor ik regelmatig een vuist in mijn gezicht krijg. ach dat vinden we helemaal niet erg.
Ze is ook lekker aan het kwijlen, overal op sabbelen. Heerlijk.
We genieten nog elke dag.
groetjes Petra

Ons mannetje is geboren op de 26e juni. Hij kan sinds 3 weken draaien van rug naar buik, helaas nog niet terug.
Bij de geboorte woog hij bijna 7 pond en was hij 50 cm. 3 weken geleden was hij 63 cm. en 7600 gram. Moet volgende week geloof ik weer heen.
Wij hebben ook een heerlijk lief mannetje. Net ging hij zo enthousiast `praten ´ dat alle voeding er weer uit kwam. Verder zou hij ondertussen van mij wel weer mogen doorslapen. Hij heeft het gedaan, maar is nu weer 2x ´s nachts wakker.
Dat was hem voor nu
Groetjes junimama.

Hoi,

Ik ben 23 juni bevallen van een prachtige dochter Mare! De laatste keer op het CB woog ze bijna 5800 gr en was ze 60 cm. Ook niet al te groot dus.
Mare woog bij haar geboorte 3100 gr en was toen 46 cm.  

Groetjes

Terug
Bovenaan