Bevallen in juni??

Hoi allemaal,

Mijn zoon Ryan is geboren op 2 juni, 2 dagen na de uitgereknde datum. Bij geboorte was hij 54 cm en 3955 gram. Een flikke dus
Vrijdag mag ik weer naar het cb om te wegen en meten. De laatste keer (hij wat toen 4 maanden)  was hij 63,5 cm en 6650 gram.
Hij is erg snel in zijn ontwikkeling. Met 3 maanden draaide hij van rug naar buik en met 4,5 maanden van buik weer terug op zijn rug. We moeten dus al erg goed opletten waar we hem neerleggen.
Met zijn fruithapje zit hij in de kinderstoel en verder krijgt hij 4 flessen op een dag.
Was is het toch heerlijk om een kleintje te zien opgroeien.

Greetz Nouky

@ Petra,
Salin is idd ook niet heel groot, maar ze was toch ook een ukkie bij de geboorte? Dat moeten ze dan toch maar zien in te halen en dat gaat nu eenmaal niet zo snel. Fenna zit met haar 5 kilo ongecorrigeert  op de onderste lijn, maar nog niet eens te ver eronder. dan zal Salin dat ook niet zitten. Als  ik bij Fenna die 2 maanden eraf haal,  is ze gewoon een gemiddelde baby. Ze groeit dus hartstikke goed.  Verder gaat het ook goed met haar alleen heeft ze een hersenbeschadiging opgelopen door de vroeggeboorte. De toekomst is heel onzeker, we moeten het afwachten

Onze zoon is geboren op vrijdag 13 july, alweer bijna 5 maand geleden, waar blijft de tijd. Helaas draait hij zich nog niet om, proberen doet hij wel,vooral  als hij op zijn buik ligt  maar op den duur raakt hij gefrusteerd en begint dan te huilen.

In bad gaan vind hij prachtig, in het baby badje wil hij sinds de laatste dagen liever zitten dan liggen, maarja hij kan zichzelf nog niet zittend houden... als meneer erin ligt dan gaat hij zo watertrappelen dat er meer water op de vloer dan in bad zit!

Groetjes Ponoka

Hallo,

Ik ben 20 juni bevallen van een dochter: Rosanna. Bij de geboorte woog ze 2400 gram en was ze 47 cm. Laatste keer bij het CB (bijna 1 maand geleden) woog ze 5990 gram en was ze 63 cm. Aardig gegroeid dus.
Ik heb een ingeleide bevalling gehad om meerdere redenen. Ze bleef achter in de groei, de doorstroom door de navelstreng was niet meer optimaal en ze had een cyste aan haar eierstok (net als haar grote zus toendertijd) Gelukkig mochten wij na 1 dag al naar huis. De eerste tijd was een ramp. Ze kon alleen maar huilen. Achteraf waarschijnlijk door de voeding, want sinds wij zijn veranderd van voeding is het een hele vrolijke meid.

Groetjes

Hallo,

Ik ben op 12 juni bevallen van een dochter, Olivia. Bij haar geboorte woog ze 3920 gram. Haar lengte bij de geboorte weet ik niet. Ze is inmiddels alweer bijna 5,5 maand oud, waar blijft de tijd. Op 14 oktober (laatste keer consultatiebureau) woog ze 6.700 gram en was ze 63 cm lang. Op 12 december gaan we weer, ik ben benieuwd.

Olivia kan draaien, alhoewel van buik naar rug niet altijd lukt. Verder kan ze zichzelf al een beetje opduwen en wat geluid maken. Heerlijk om te zien.. Ze heeft ook een oudere broer (Joey). Haar favoriete bezigheid: Joey kijken.

Leuk om hier alle verschillen te lezen tussen de baby's.

Groetjes,
Eefje.

Terug
Bovenaan