Bevallen met overgewicht

Ik ben nu bijna 11 weken. Dus nog erg in het begin. Ik kan me ook zo druk maken dat ik straks niet mooi zwanger ben. Ook zoiets terwijl ik weet van vorige keer dat ik echt wel een zwanger buik had. Heb jij een erg dikke buik ?

Ooh spannend Chantal! Ik herken je gevoel.. Had het zelfde. Heb ook niet zoveel buikfoto's, omdat ik de rest van mijn lijf er niet mooi bij vind. Ga ik later denk ik spijt van krijgen. Mijn buik is tijdens de zwangerschap wel goed naar voren gegroeid en niet veel opzij.. Van achter zie je niet dat ik zwanger ben, dus dat vind ik zelf wel fijn. Volgens de verloskundige en gynaecoloog een gemiddelde buik en niet extreem groot.. De gynaecoloog maakt me wel bang met de extra risico's tijdens de bevalling, maar ze zullen het wel moeten benoemen. De eerste weken van mijn zwangerschap was ik nog een paar kilo afgevallen en wandelde ik meer. Nu hou ik het niet lang vol ..  Voel jij je goed verder?

Ooooo ja ook dat herken ik over die foto's! Zonde hè eigenlijk moeten we dat ook gewoon doen. Dat snap ik dat je daar angstig van bent geworden dat is gewoon niet leuk om te horen en daar ga je je dan toch ook weer druk om maken. 
Ik voel me redelijk ben veel misselijk maar ja hopelijk gaat dat snel over. Ik ben iig nog niks aangekomen omdat ik minder eet en ook elke dag wel moet spugen 1 a 2 keer. 
Vind het wel heel erg dat ik zo weinig energie heb dus ben ook weinig aan het bewegen daardoor ik hoop dat dat wel weer terug komt!
Fijn dat je een mooie buik hebt dat is erg leuk kreeg je snel een buikje ?

Ik was in het begin ook misselijk en minder eten ?. Bewegen komt wel weer als je je goed voelt!
Ik ben nu ook pas sinds de laatste weken aangekomen, nu gaat het in één keer heel snel ?. Wordt er zo verdrietig en bang van..
Ik zit nu alweer te denken; hoe hou je in godsnaam je benen omhoog tijdens de bevalling? Die zijn toch veel te zwaar... Klinkt misschien heel gek, maar daar heb ik ineens paniek voor.. pfffff
Pfoe denk toch pas rond de 19/20 weken ofzo dat je mijn zwangerschapsbuik goed begon te zien. Weet het niet meer zo goed, haha.

Ooooo wat jij zegt met die benen heb ik ook zooooo erg gehad die gedachten! Ik dacht dan ook hoe moet ik dat toch doen????
Bizar we hebben precies dezelfde gedachtes en gevoel erbij! Dus we zijn niet de enigste die zich druk maken gok ik zo!
Jaa ik word al iets minder moe dus dat is wel fijn! Kwam je in de eerste maanden helemaal niks aan ????

Oooooh ben dus inderdaad niet de enige!!! Maar dat ging dus wel gewoon bij jou de eerste bevalling? 

De eerste weken was ik drie kilo afgevallen doordat ik misselijk was, minder kon eten en ook goed opletten qua snoep en wat ik allemaal at. Nu ben ik die motivatie kwijt en heb ik vooral veel honger!

Jaa het bevallen ging prima ! En anders helpen ze je echt wel.
Oooo ja ik eet ook weinig nu omdat ik nog veel misselijk ben.
Maar kom je nu veel aan dan ?

Terug
Bovenaan