bevallen met zn 2 en???

Lijkt mij inderdaad niet meer dan normaal hoor. Met z'n tweeen (en hulp).
Wij hebben het niet eens gezegt tegen onze ouders. Dan is het toch logisch dat ze er niet bij zijn!
Het is jullie bevalling, dus jullie beslissen. Hoe kwamen ze in de eerste plaats op het idee dat ze erbij mochten zijn?

tamara, net al reactie gegeven, wil ik je dit ook nog zeggen over hoe ik denk over dat je moeder bij bevalling wil zijn.jij beslist, jij bent eigen baas over jou leven, dus je moeder zal dit moeten respecteren maar kennelijk vind ze dat moeilijk.misschien voelt ze zich wat alleen,losgelaten omdat haar dochter growed up is.tja, loslaten doet pijn maar hoort bij jouw moeders proces van growed up!zij zal hiervan kunnen leren en jij wordt alleen maar sterker!sukses en toi toi toi met alles.
gr nicole

Het verbaast mij dat bijna niemand zich realiseert dat dit wel om je eigen moeder gaat, die jou ook in haar buik heeft gedragen. Misschien dat jij later ook bij de bevalling van jou dochter/zoon wil zijn en hoe zou jij reageren als dit niet op prijs wordt gesteld. What goes around comes around.

Hoi!

Even een reactie op het laatste berichtje hoor!
Misschien is het inderdaad zo dat ik later ook bij de bevalling van mijn kind wil zijn. Maar als mijn zoon/dochter beslist om dat niet te willen dan zou ik dat ten alle tijden respecteren!
Omdat het mijn moeder is wil nog niet zeggen dat ze dan maar automatisch het recht heeft om er bij te zijn. Dus een beetje lullig is dit berichtje wel vind je niet??? Ik denk dat wel blijkt dat niet iedereen er zo over denkt!

groetjes tamara

Ik denk dat je moeder wel meer rechten heeft dan allleen maar bij je bevalling aanwezig zijn. En trouwens jij weet niet hoe je later zal reageren als het jezelf overkomt. Ik bedoel dit helemaal niet lullig, misschien alleen wat stof om over na te denken. Er zou eens wat meer begrip voor ouders in het algemeen moeten zijn, zij zijn wel ouder en vaak wijzer, en wat maakt het nou eigenlijk allemaal uit, als zij er graag bij wil zijn dan is het toch alleen maar fijn dat zij zich zo betrokken voelt. Sommigen hebben moeders die het weinig kan schelen, en dan hoor je weer verhalen van-ik had graag gehad dat zij erbij was geweest. Nogmaals dit is mijn mening, in ieder geval veel sterkte met je beslissing.

Ik denk dat je moeder wel meer rechten heeft dan allleen maar bij je bevalling aanwezig zijn???
Waar hebben we het over??
Het is jou bevalling, jou relatie en jou lijf.
Dus ook jou beslissing!!
En dat heeft je moeder maar te respecteren.
Welkom in 2004!

Gr, BO

Hoi Tamara, in mijn boekje 'bevallen' komen allerlei vrouwen aan het woord die vertellen over 'hun' bevalling. Steedfs meer vrouwen kiezen ervoor om het samen te doen, en soms ook de eerste dag geen bezoek te ontvangen.
Wellicht voel je je gesteund als die verhalen leest!
Veel succes met de bevalling!
Groeten,
Anne

Terug
Bovenaan