Bevallen op 06-07-2007.. enne... nu dus weer zwanger! Wie nog meer zo kort op elkaar?

oei oei nou gefeliciteerd dan maar, ik vind het niet erg verstandig qua lichaam en geest maar als jij denkt dat je het aankan.

Ik geloof trouwens niet in ongelukjes als je het echt niet had willen laten gebeuren dan zorg je voor goede anticonceptie maarja dat is natuurlijk niet waar je op zit te wachten...

Ik hoop dat je rustig aan doet en goed voor jezelf zorgt want je zult geen makkelijke paar maanden krijgen qua moeheid, lichaam maar ook zeker mentaal.

quote: ponyville reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 16:17:32'));

oei oei nou gefeliciteerd dan maar, ik vind het niet erg verstandig qua lichaam en geest maar als jij denkt dat je het aankan.

Ik geloof trouwens niet in ongelukjes als je het echt niet had willen laten gebeuren dan zorg je voor goede anticonceptie maarja dat is natuurlijk niet waar je op zit te wachten...

Ik hoop dat je rustig aan doet en goed voor jezelf zorgt want je zult geen makkelijke paar maanden krijgen qua moeheid, lichaam maar ook zeker mentaal.

hoi hoi

even een vraag waarom geef je bij veel dingen zon negatieve reactie als ik vragen mag?

quote: patricialut reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 18:26:15'));

quote: ponyville reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 16:17:32'));

hoi hoi

even een vraag waarom geef je bij veel dingen zon negatieve reactie als ik vragen mag?

niet negatief maar erg realistisch, zwanger zijn en bevallen is een harde tijd voor je lichaam en geest het zou hierom beter zijn om even goed voor jezelf te zorgen.

ik heb net ook al op    ponyville gereageerd bij die topic van: heel ergjong dan maar??

Je moet je niet zo bemoeien met wat wel en niet goed is voor je lichaam, geest, jeugd, leven of wat dan ook! Want alles wat JIJ vind hoeft niet per definitie te gelden voor de rest van de wereld...
Een kindje krijgen is een wonder en als dat 2x lukt in zo'n korte tijd moet je daar blij om zijn lijkt me..en ben je idd toe aan rust en trek je het geen 2e keer dan kan je altijd nog voor jezelf kiezen..daar hebben we de mening van jou echt niet bij nodig..
Wanneer hou je toch eens een x op met zo negatief doen!

@ponyville, dat je niet in ongelukjes zou geloven maakt het er voor ons niet anders van.
Wij weten van ons zelf dat het niet gepland was, het woord ONGELUK zie je geloof ik ook nergens in mijn tekst staan, of wel soms?
Is het is niet gepland, maar wel gewenst.
En ik denk dat je niet echt kan oordelen als het al dan niet verstandig is voor je 'geest' ik denk dat het per mens verschillend is.
Wij hebben een stabiliele gezinssituatie, en daar kan ook prima een kindje bij.
De ene heeft het mentaal zwaar, en de andere geniet van z'n zwangerschap.
Ik doe het laatste, als ik nu mezelf al moet voorhouden dat 'het moeilijke maanden gaan worden, en moeheid etc' dan denk ik niet dat ik nog een leven heb.
Wat dat betreft ben ik gelukkig wat positiever ingesteld, en gaan we volop genieten.
Ik weet wat het is, bevallen en zwanger zijn. En dat is een enorm wonder en een fijne tijd, gelukkig heb ik het nooit zo ervaren als jij het doet omschrijven. Maar dat is voor elk persoon verschillend. toch bedankt voor je felicitatie.

Liefs
Janet

@ Christie ; geweldig zeg dat je ook zwanger bent... ben je hier veel op het Forum? Heb je zin een keer via mail of msn (of hyves) te kletsen?

@ Whilhelmin ; Geweldig!   Leuk om meer van deze ervaringen te lezen! Helemaal super!   Dus je bent nu ook 6 weken zwanger? Leuk! Wanneer ben jij uitgerekend?

@angelaatje   ; Niet op reageren,er moeten altijd mensen zijn die het negatieve proberen op te wekken, maar gaat bij ons niet lukken.  iedereen ervaard een zwangerschap anders, ik denk alleen dat Ponyville zelf misschien dan een mindere zwangerschap gehad heb.
Ondanks dat mijn zwangerschap van mijn zoontje zwaar is geweest heb ik enorm genoten, en denk dat (omdat je nu weet hoe het gaat allemaal) nu nog meer er van ga proberen te genieten. Het is gewoon een enorm wonder.
Tuurlijk zal het zwaar woorden zo kort op elkaar, maar we zijn blij, en we gaan genieten!
Als we zo'n instelling zou hebben over 'moeheid, geest, mentaal zwaar' dan zou ik denk ik geen leuke zwangerschap hebben, wel dan?

He Janetje,

Meid, gefeliciteerd!!! Toch geweldig dat je alweer zwanger bent!! Geniet er maar fijn van. Je kindjes kunnen straks in ieder geval lekker met elkaar spelen omdat ze niet zoveel schelen qua leeftijd. Super!!

Een heel fijne zwangerschap toegewenst!!!

groetjes,
Dion

Hoi. Nog even voor Janet, en ook Ponnyvil
Een 2e zwangerschap zo snel is helemaal niet zwaarder. Je lichaam zit nog vol hormonen en dat blijft zo. Anders ga je ontzwangeren en dan wordt je weer zwanger. Lijkt mij veel moeilijker voor je lichaam. En ik heb ervaring. Mijn 1e 2 schelen 11 mnd en de 2e met de 3e schelen 18 mnd. Ook met gemak. Was toen heel aktief. ( dus 3 keer zwanger en 3x bevallen in 2,5 jaar) De 4e scheeld 3 jaar en dat viel heel zwaar. En nu de 5e lijkt weer makkelijk.

Terug
Bovenaan