Bevallen op 06-07-2007.. enne... nu dus weer zwanger! Wie nog meer zo kort op elkaar?

Als je inderdaad hele makkelijke zwangerschappen hebt en bevalling zal het allicht schelen ja, dan is het misschien makkelijker om weer snel over te doen.

Ik heb inderdaad zware zwangerschap gehad mede door mijn ziekte en dat ik heb doorgewerkt tot de laatste dag en nu inmiddels ook alweer "probeer" te werken, als ik heel de dag thuis had gezeten had het misschien beter gegaan??

En als ik een hele makkelijke zwangerschap en perfect lijf had gehad had ik er hoogstwaarschijnlijk anders over gedacht, maar ken genoeg vrouwen die een perfecte zwangerschap en bevalling hebben gehad die er ook veel langer over doen en lichamelijk er nog best last van hebben.

Dus ja   ik had denk ik een andere mening gehad als ik een ideaal lijf had gehad en niet had hoeven werken.

Dat betekend niet dat ik jet jullie niet gun , het is geweldig zo'n mooi wonder in je buik alleen zei ik; zorg goed voor jezelf en doe het extra rustig aan deze zwangerschap om het niet te over belasten.

Het is voor jullie andere kindje wel zo leuk denk ik dicht op elkaar alleen zal het voor jou best zwaar worden zo af en toe.

Hej Janetje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wow, na 6 wkn meteen weer zwanger. (Zou er zelf niet aan moeten denken. Ik was na 9 mnd weer zwanger van mijn tweede zoon, vond dit al zwaar genoeg.)

Mijn beste vriendin scheelt met haar zusje ook maar 10 1/2 maand.
Haar moeder wilde eigenlijk geen kinderen meer ivm de zware bevalling, maar was dus na 6 wkn ook weer zwanger. Gelukkig is dit allemaal goed gegaan en mijn vriendin en haar zus hebben heel veel aan elkaar gehad toen ze opgroeiden!

Nou veel sterkte, hoop voor je dat je niet erg misselijk bent de eerste paar maanden, maar gelukkig slaapt je eerste nog erg veel. Kun jij lekker rusten!

Groetjes Renata.

Ik kan me voorstellen dat je helemaal overrompeld was! je begint waarschijnlijk net in je ritme te komen van je eerste, en je moet nu al weer op blik vooruit zetten.

Waarschijnlijk zal dat aanpoten worden, maar het blijft gewoon een heel groot wonder. Nu ben je waarschijnlijk de eerste schrik te boven en kan ik me goed voorstellen dat je een aantal praktische zaken op orde wilt hebben, zoals evt. een ruimere woning enzovoort. Maar bedenk, dat een baby geen materialistische zaken wenst, enkel voeding en liefde en van het laatste zal je zeker genoeg hebben!

Ik ga niet zeggen dat het makkelijk zal worden, heb ik trouwens ook geen ervaring mee, maar aan de andere kant, het lijkt me ook zo leuk dat de leeftijd zo kort op elkaar zit, voor straks...................

Probeer toch ook te genieten.

liefs
talke

Hoi Ponyville.
bedankt voor je reaktie. Ja , als het zwaar is geweest en je moet erbij werken is natuurlijk anders dan thuis zijn. Ik werk zelf ( maar) 1 dag per week. en vaak 1 dag extra, eigen keus.

Hoop dat het goed mag gaan met je en dat je gauw mag opknappen . Gun jouw ook dat je geniet van je kind.

Hoi,

Ik ben zwanger van de vierde. Ik heb twee meiden en die schelen 15 maanden.

Tussen mijn zoontje en dit babytje (zoon) zitten als het goed is ook 15 maanden.

Wel druk, maar reuze gezellig.

Mijn meiden zijn echt een soort tweeling, tuurlijk ook af en toe wel bonje maar ze kunnen niet zonder elkaar.

Ik hoop voor mijn zoons dat ze ook zo goed met elkaar overweg kunnen.

Geniet van je zwangerschap en je kleine puk!

Groetjes,

Vanessa 25,3 van de vierde

Hoi,

Van Harte gefeliciteerd . Ik ben op 11 augustus bevallen van onze dochter Eva en ik heb alles als geweldig ervaren. Ik vond de zwangerschap super op bekkenklachten na dan en de bevalling vond ik ook niet erg. De dag na mijn bevalling zei ik al dit wil ik nog een keer mee maken eerst dacht ik nog dit zijn hormonen . Maar nu bjina 9 week verder wil ik het nog steeds het lijkt me geweldig om weer zwanger te zijn en dubbel te genieten zowel van mijn kleine meid als van een zwangerschap. De enigste reden om het nog niet te doen zijn mijn bekken daar heb ik nog steeds last van. Maar wie weet heb de pil nog niet in huis gehaald .

Meid geniet ervan en laat anderen maar praten.

Liefs Linda mv Eva.

Terug
Bovenaan