Bevallen van mijn engeltje; 17 weken zwanger :(

Ik heb geen woorden voor ons verdriet. Helaas klopte het hartje van ons kindje niet meer bij de pretecho.. een nachtmerrie begon toen we dit verschrikkelijke bericht kregen te horen. Vanaf toen tot de bevalling en de begrafenis hebben we zoveel naars meegemaakt. Ik kan dit niet omschrijven, ik weet niet of dit ooit goed gaat komen. Ik heb mijn mooie kindje gezien, afscheid genomen, ik mis hem nu enorm..

Al begin af aan had ik geen goed gevoel over mijn zwangerschap. Helaas ook bloedverlies, toen ook veel stress gehad of het hartje nog klopte. Hij leefde nog 10 weken daarna, we waren zo gelukkig dat het goed ging. Dit is ons eerste zwangerschap. Het was ontzettend pijnlijk om op deze manier naar het ziekenhuis te gaan en te bevallen, afscheid te nemen van ons kindje

Wat kan ik nog positief zien? Komt het ooit nog goed? Kunnen we nog kindjes krijgen? Wat als het weer misgaat.. deze vragen en de oorzaak van de dood van mijn kind houden mij zo erg bezig. Wie heeft dit meegemaakt en hoe zijn jullie hier uitgekomen?

Ik had nauwelijks vruchtwater. Ze denken dat de nieren van de baby niet goed werkte. De oorzaak volgt nog, we wachten op uitslag. Soms denk ik dat mijn kind potter syndroom had, omdat de nieren niet goed werkte en ik daardoor weinig vruchtwater had, na 16 weken overleden deze babys omdat ze dan zelf vruchtwater moeten maken en dat kunnen ze dan niet..
Ik mis hem zo erg.. elke keer wanneer ik mijn ogen sluit, zie ik zijn gezichtje
 
Gecondoleerd.

Voorzover je daar wat aan hebt, er zijn mensen die na zo'n gebeurtenis uiteindelijk gezonde kinderen op de wereld zetten.
 
Wat ontzettend verdrietig dat jullie dit mee moesten maken. Een kennis die hetzelfde heeft gehad heeft psychologische hulp gezocht, want alleen is dit erg veel om te moeten verwerken. Heel veel sterkte!!
 
Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje.
Wij zijn ons zoontje verloren met 34 weken zwangerschap 3 dagen na zijn geboorte is hij overleden.
Hij had leukemie zijn nieren en lever werkte niet en hij kreeg hersenbloedingen.
Die dagen van geboorte en sterfdag blijven moeilijk afgelopen weekend was het 19 jaar geleden.
Daarna heb ik nog een miskraam gehad met 11 weken.
Maar daarna hebben wij nog 3 gezonde dochters gekregen die nu 17 en 15en 6 jaar oud zijn.
Je kan over een tijdje echt weer genieten van het leven en blij zijn om dingen ook al lijkt dat nu van niet voor jullie.
Heel veel sterkte
 
Laatst bewerkt:
Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje.
Wij zijn ons zoontje verloren met 34 weken zwangerschap 3 dagen na zijn geboorte is hij overleden.
Hij had leukemie zijn nieren en lever werkte niet en hij kreeg hersenbloedingen.
Die dagen van geboorte en sterfdag blijven moeilijk afgelopen weekend was het 19 jaar geleden.
Daarna heb ik nog een miskraam gehad met 11 weken.
Maar daarna hebben wij nog 3 gezonde dochters gekregen die nu 17 en 15en 6 jaar oud zijn.
Je kan over een tijdje echt weer genieten van het leven en blij zijn om dingen ook al lijkt dat nu van niet voor jullie.
Heel veel sterkte
Dankjewel. Wat erg voor jullie ook, 34 weken is al heel ver in je zwangerschap.. wat fijn dat jullie daarna gezonde kinderen hebben gekregen. Ik heb nu heel erg de angst dat ik nooit kinderen kan krijgen na deze gebeurtenis, had jij die angst ook? Ik weet soms niet of al deze gevoelens normaal zijn. Ook wil ik weer zo snel mogelijk zwanger raken, ik was zo gelukkig alleen al toen hij in mijn buik was..
 
Gecondoleerd.

Voorzover je daar wat aan hebt, er zijn mensen die na zo'n gebeurtenis uiteindelijk gezonde kinderen op de wereld zetten.
Dankje. Daar ben ik dus super bang voor.. alsof ik nooit kinderen kan krijgen. Zo angstig ook van de uitslag die er gaat komen. Als het aan mij ligt wordt een baby krijgen moeilijker..
 
Ik had wel toen eerst met ons zoontje en daarna een miskraam dat ik wel even bang was dat ik nooit meer kinderen kon krijgen.
Ik dacht misschien kunnen onze genen wel niet samen.
Ons zoontje is 1 oktober overleden en in januari was ik alweer zwanger dat werd een miskraam in april en toen weer 3 maanden later in juli was ik zwanger van onze oudste dochter.
 
Terug
Bovenaan