Bevallen van mijn engeltje; 17 weken zwanger :(

Allereerst gecondoleerd en heel veel sterkte met de verwerking van dit alles.

15 jaar geleden hebben wij met 34 weken ons oudste zoontje bij de geboorte verloren.
Het heeft daarna best een poosje geduurd voordat ik weer in verwachting raakte. 2012 werd onze 2e zoon geboren. Inmiddels mag bijna 29 weken in verwachting van ons 5e kindje zijn.
Ik zeg expres ons 5e kindje, wat hij hoort er ook gewoon bij. We hebben een mooi gezin, maar het zal nooit meer compleet zijn. En dat is iets waar veel mensen niet bij stilstaan. Wat ook aan de ene kant wel logisch is. Het blijft moeilijk. Ookal zeggen ze de scherpe kanten gaan er vanaf. Nee, het verdriet wordt met de tijd anders, maar het blijft wel degelijk…
Ik bedoel dit niet om je in de put te praten, echt niet. Maar alsjeblieft, blijf er ook met je partner over praten en stop het niet weg. De een verwerkt het op een andere manier dan de andere, maar verlies elkaar niet uit het oog…

Hele dikke knuffel…
 
Ik had wel toen eerst met ons zoontje en daarna een miskraam dat ik wel even bang was dat ik nooit meer kinderen kon krijgen.
Ik dacht misschien kunnen onze genen wel niet samen.
Ons zoontje is 1 oktober overleden en in januari was ik alweer zwanger dat werd een miskraam in april en toen weer 3 maanden later in juli was ik zwanger van onze oudste dochter.
Ahh ons zoontje 2 oktober.. ik ben dus ook erg bang dat de uitslag te maken heeft met ons.. dit is nog even afwachten maar dat is erg moeilijk. Weten jullie ook de reden van de tweede miskraam? Je hoeft er geen antwoord op te geven hoor, alleen als je dat wil. Ik wil geen herinneringen weer terug halen
 
Je mag alles vragen hoor.
Nee van de miskraam weten wij de reden niet artsen zeiden gewoon domme pech dat het twee keer achter elkaar was.
Wat ons zoontje had leukemie enz is niet erfelijk.
 
Terug
Bovenaan