ik vond mn bevalling ook leuk!savonds verloor ik vruchtwater en ik ben de hele nacht te opgewonden om te slapen.mn kind kwam eraan,joepie!smorgens kwam de vk kijken of het vruchtwater helder was,en dat was t.hartje klopte prima,dus wachten op weeen.om 11 uur begonnen ze.na een uur was het niet meer te harden en toen vond ik het even niet meer leuk.maar toen de vk kwam bleek ik al volledige ontsluiting te hebben!al na 1,5 uur.toen viel er een last van mn schouders.ik dacht;als dit alles is valt het nog wel mee.persen vond ik ook eng omdat ik bang was dat ik zou scheuren of de vk zou knippen en ik dan opeens heel veel pijn zou krijgen.maar ook dat was niet het geval.ja,mn schaamlippen waren gescheurd maar dat had ik op dat moment niet eens gevoelt.na een kwartier persen had ik mn zoontje op mn buik en ik dacht alleen maar;wat viel me dit mee!
dus ik wil je als tip geven:ga er met goede moed in,je kan het.je gaat je kindje zien!
groetjes kari
dus ik wil je als tip geven:ga er met goede moed in,je kan het.je gaat je kindje zien!
groetjes kari