Hoi daar,
Ik heb, zoals de meeste hier , de bevalling als een ware nachtmerrie ervaren!
De bevalling duurde maar liefst 24 uur!!!
"S nachts zijn de weeen begonnen, meteen om de 5 minuten!
13 uur later heeft de verloskundige, met drie cm ontsluiting, de vliezen gebroken.
De weeen kwamen nu om de anderhalve a twee minuten!
Niet vol te houden! Maar goed, Weer drie uur later, in totaal dus 16 uur later, mocht ik eindelijk naar het ziekenhuis! Daar aangekomen (een goed uur later!) kreeg ik meteen een infuus (die misgestoken werd, waardoor ik na de bevalling een hele blauwe pols had!) en een ruggeprik (klinkt pijnlijk maar op dat moment wil je deze graag!!!)
5 uur later werd de "pomp" van de ruggeprik stopgezet, bij 9 cm ontsluiting, zodat ik het gevoel terug kreeg met de persweeen. Een uur later was deze uitgewerkt. En weer een uur later is eindelijk onze Thijs geboren!!
Maar meid, maak je vooral niet druk.
Elke bevalling is anders!
En het cliche is waar, een half uur na de bevalling weet je niet eens meer hoe een wee voelt!!
En wij kunnen er nu, na vier maanden, erg leuk op terug kijken.
Was nog best gezellig, samen met je vriend de weeen bij houden, hoe lang ze duren enzo.
Best lachen hoor!
En je krijgt er iets supermoois voor terug!
Zie onze site......
Heel veel succes en geniet van de zwangerschap, en strax van je lieve mooie pasgeboren baby'tje!!!!
Groetjes Ilona
www.babymaijers.beebiesite.nl
Ik heb, zoals de meeste hier , de bevalling als een ware nachtmerrie ervaren!
De bevalling duurde maar liefst 24 uur!!!
"S nachts zijn de weeen begonnen, meteen om de 5 minuten!
13 uur later heeft de verloskundige, met drie cm ontsluiting, de vliezen gebroken.
De weeen kwamen nu om de anderhalve a twee minuten!
Niet vol te houden! Maar goed, Weer drie uur later, in totaal dus 16 uur later, mocht ik eindelijk naar het ziekenhuis! Daar aangekomen (een goed uur later!) kreeg ik meteen een infuus (die misgestoken werd, waardoor ik na de bevalling een hele blauwe pols had!) en een ruggeprik (klinkt pijnlijk maar op dat moment wil je deze graag!!!)
5 uur later werd de "pomp" van de ruggeprik stopgezet, bij 9 cm ontsluiting, zodat ik het gevoel terug kreeg met de persweeen. Een uur later was deze uitgewerkt. En weer een uur later is eindelijk onze Thijs geboren!!
Maar meid, maak je vooral niet druk.
Elke bevalling is anders!
En het cliche is waar, een half uur na de bevalling weet je niet eens meer hoe een wee voelt!!
En wij kunnen er nu, na vier maanden, erg leuk op terug kijken.
Was nog best gezellig, samen met je vriend de weeen bij houden, hoe lang ze duren enzo.
Best lachen hoor!
En je krijgt er iets supermoois voor terug!
Zie onze site......
Heel veel succes en geniet van de zwangerschap, en strax van je lieve mooie pasgeboren baby'tje!!!!
Groetjes Ilona
www.babymaijers.beebiesite.nl