Bevallen

Ik wacht ook nog geduldig af. heel veel voorweeen maar niets zet door en ben zaterdag uitgerekend.

Hier ook nog een dikke buik hoor ;) 39 weken vandaag, dus nog maximaal 3 weken en dan mogen we ons wondertje ook vasthouden..

En ik ben ook nog aan het wachten, vandaag precies 38 weken... Maar wel volle maan vannacht dus ben benieuwd of het waar is wat ze zeggen...

X

rh wordt morgen ingeleid en van het april forum is nog niemand bevallen hoor.

nog even geduld en dan kunnen jullie jullie ukkies in jullie handen houden :D
ik ben over 5 weken uitgerekend (ben dus van t april forum)

allemaal succes met de bevalling!

groetjes, do

Hier ook nog geen datum hoor, in het meest ongunstigste moet ik nog 5 weken door waggelen.

Haha nee joh die april mama's daar is het nog erg rustig! De eerste april mama gaat morgen bevallen!
Dus.....gewoon afwachten! Ze blijven noooit zitten!

dotjuh, ik denk dat je rochat bedoel op mijn vorige topic schreef rh dat ze w.s als het tegen zit nog loopt tot over de data.
maar het valt mee babyxxx er zijn er nog zat met ons.. of het bijgeloof moet uitkomen en er stetters bevallen vanacht want het is vollemaan! wie weet.. ik in iedergeval niet denk ik.. nou meiden ff volhouden nog.. denk maar zo nog 3 weken en in t ergste geval nog 5

dotjuh, ik denk dat je rochat bedoel op mijn vorige topic schreef rh dat ze w.s als het tegen zit nog loopt tot over de data.
maar het valt mee babyxxx er zijn er nog zat met ons.. of het bijgeloof moet uitkomen en er stetters bevallen vanacht want het is vollemaan! wie weet.. ik in iedergeval niet denk ik.. nou meiden ff volhouden nog.. denk maar zo nog 3 weken en in t ergste geval nog 5

Terug
Bovenaan