Bevallen

en ik kijk elke dag nog!
reageer ook wel

moet alleen tussendoor bijtanken en voor mijn meiske zorgen
ben nog net zo slap maar 1 a 2 keer daags rondkijken lukt nog gewoon dames

maart mamas gaan snel dit jaar dat wel

Haha, het halve aprilforum bevallen..... We wish! ( neuh, eigenlijk niet, ben 9-4 uitgerekend en wil toch liever niet een maand te vroeg bevallen!
Maar ik snap je frustratie, ik liep met de vorige 18 dagen overtijd, nou dan ben je er wel klaar mee ;)
Succes met de laatste loodjes!

wachten duurt lang he..vooral met zoveel kg's erbij.. Het zal zeker niet lang meer duren voor je het weet kan je ook het goede nieuws brengen!!

succes alvast!

ik vind als je met zijn allen loopt tot 40 weken zoals je zag bij januari en februari dan blijf je allemaal nog aardig in goeie moed. maar er zijn er bij maart al aardig wat ingeleid dat je zoiets krijg van dat wil ik ook! je wilt er ook vanaf zijn en je kindje lekker bij je hebben.. snap je heel goed hoor babyxxx

Wel een leuk topic hoor,de meningen zijn verdeeld,ik ben vandaag precies 37 weken en vind helemaal niet erg als hij nog 2 weken blijf zitten,geniet er best nog van is ook de laatste keer hier dus probeer nog bewust alles mee te maken.ook al word natuurlijk ook wel zwaarder allemaal.daarnaast ben ik nog maar 3 weken thuis en heb ik nog genoeg te doen zoals badkamer samen met man een hele goede beurt geven,fotoalbums bijwerken en de keukenkastjes uitsoppen,dus heb nog geen tijd!aan andere kant heeel erg benieuwd naar ons nieuwe wondertje!!en bevallen????.....je kan het maar gehad hebben he!maar inleiden?hoop niet dat dat hoeft bij mij.

liefs jootje

Wat een reacties he? hahahaha.... Onze kindjes dienen zich zelf aan als ze zin hebben om te komen, wij hebben geen rare toestanden of ingrepen nodig ;-p
Wij krijgen prachtige Beepjes....
Liefs Frederique

Terug
Bovenaan