Bevalling en voorbereiding

Hier ga je gewoon de EHBO binnen en geef je je pondskaartje af, vk heeft dan al gebeld dat je onderweg bent en gaat ook mee naar het ziekenhuis dus ook niet aanmelden verder hoor............als dat zo zou zijn dan zou je vk dat wel zeggen denk ik of was dat bij jou Bibi niet het geval?

Raar dat dat weer scheelt per ziekenhuis eigenlijk he?

liefs Daantje

Ja, mijn vk heeft wel gevraagd of ik me heb ingeschreven. Ik denk inderdaad dat het per ziekenhuis verschilt, vreemd. Ach, ingeschreven of niet, ze laten je echt niet staan. Zou wat wezen, zeg

Sorry mevrouw, we moeten u eerst inschrijven......  even benen over elkaar en puffen maar!!   Kloppen uw adresgegevens nog??.......  

Kan me vanuit het ziekenhuis wel voorstellen dat ze graag willen dat ze je gegevens alvast in het systeem hebben zitten, kunnen ze direct alles op je polisnummer zetten, maar als dat niet het geval is, dan heb je je verzekeringspasje en eventueel je ponskaartje wel bij je, moeten ze het later nog even invoeren. Ook geen probleem toch? Althans hier in het primitieve noorden niet .

Ik stond afgelopen week nog gekoppeld aan een afdeling in het ziekenhuis.... terwijl ik al sinds begin juni weer thuis ben.... oeps foutje, uitslagen van diverse testen gingen naar de gynacologie-afdeling toe ipv naar mijn gynacoloog! Daar vond hij ze ook wel weer in zijn bakje.... ook handig.

Groetjes Noah

Ja, Noah, dat zou fraai zijn, zeg. haha, hier maken ze er ook geen punt van, maar ze hebben wel liever dat je al aangemeld bent.

Nou gelukkig, het is dus niet overal zo...begon al te piekeren haha. Ik heb het voor de zekerheid nog even aan de vk gevraagd en die zei ook dat ZIJ ons aanmeldt.

Dat is wel fijn, Weekee, dan hoef je je daar niet druk om te maken. Raar eigenlijk dat het overal anders is dan. Net zoals ik las dat sommigen eventueel tot 43 weken door moeten lopen, weet eigenlijk niet meer of dat bij dit onderwerp stond, Dat vind ik ook zo raar, hier is het max 42 weken en bij mijn eerste wilden ze me zelfs al inleiden na  12 dagen, maar toen kwam hij zelf na 10 dagen. Dus veel dingen blijken overal anders te zijn. Maar ja, joh, als je weet hoe in jouw ziekenhuis de gang van zaken is, dan is het toch goed

Ja zo is dat/ Zal wel loslopen maar ik hoop toch echt niet dat ik tot week 43 moet!!!

Mijn buik 'knapt" trouwens af en toe hahah...wat dat dan weer is? Ik zit elke keer te wachten op een plens vrichtwater ofzo, want dat hoor je wel eens dat mensen dan eerst een plopje horen. ik zal wel weer wat geks hebben haha.

Terug
Bovenaan