Bevalling en voorbereiding

Ja, da's waar, maar zover laat ik het natuurlijk niet komen, dat begrijp je

Het komt dichtbij, meiden ! Is iedereen al helemaal voorbereid ? Alles geregeld ?

Hoi hoi

Ik heb het kraammatras van het weekend op mijn bed gelegd, kraampakket staat klaar op onze slaapkamer met alles wat er nog meer bij moet zijn voor een thuisbevalling, geboortekaartjes zijn nu naar wens en de enveloppen bijna allemaal geschreven en donderdag zal ik de klossen eens gaan halen en een po (moet je ook hebben voor de thuisbevalling vorige keer niet gebruikt maar goed), moet nu echt gebeuren want a.s maandag ben ik 37 wk en mag ik dus thuis bevallen..Opvang voor de oudste is geregeld mocht HET gaan gebeuren...Ben benieuwd wie de eerste is die gaat   bevallen!!
Maar kortom ik ben er wel klaar voor geloof ik, mijn huis is ook nog eens schoon hahaha!!!

Liefs Jessica

volgens mij hebben we alles geregeld op de spullen van de thuiszorg na.. die komen in de eerstre week van mij verlof wel...

ik hoorde van iemand die in t ziekenhuis wilde bevallen dat ze er een soort van rondleiding hadden gehad, weten jullie of dat voor poliklinische bevallingen ook geld of alleen voor medische indicatie. En moet je je aanmelden in een ziekenhuis??

Ja, Sas, je moet je sowieso aanmelden in het ziekenhuis, ook als je thuis wilt bevallen. Mocht je namelijk om wat voor reden dan ook naar het ziekenhuis moeten, dan hebben ze meteen al je gegevens bij de hand. Ik heb wel een open dag gehad in het ziekenhuis, maar geen echte rondleiding. Ik beval in principe ook poliklinisch.
Jee, Jess, jij bent dan eigenlijk al ver. Jij bent echt begin dec uitgerekend, hè. Grote kans dat je de eerste bent dan, maar ja, niks is zeker.

Ja ik ben 1 december uitgerekend, nog 4 weekjes dus! Begint nu spannend te worden..Maar ja het kan ook 15 december worden (hoop ik niet maar ja...). De oudste is een weekje eerder geboren maar dat zegt niks natuurlijk...Ik hoop wel dat het iets eerder komt want ik begin het nu al aardig zat te worden maar ja dat bepaalt die kleine allemaal toch echt zelf!

Ja, Jess, dat heb je niet voor het zeggen. Misschien beval je wel over een dag of 10, het kan allemaal. Nou, ik mag nog 6 weken (optimistisch, eigenlijk 6enhalf). Maar ik hoop dat het eerder komt. Wat spannend, hè, hoe meer ik erover praat hier op het forum hoe spannender het wordt, lijkt het wel.

Terug
Bovenaan