bevallings pakket

hoi meiden,
hebben jullie ook al jullie bevallings spullen binnen gekregen.
gisteren stond opeens de tnt post aan de deur.
deze keer kregen we een tummy tub kado.
kwam mooi uit de vorige keer had ik die geleend van iemand.
zit er bij jullie ook maar 1 navelstreng klem in??? ik dacht dat je er altijd 2 moest hebben.1 reserve.
komt zo wel steeds dichterbij.
gr marjan

Hoi,
Ook ik kreeg gister een tummytub met het pakket erbij. Vond het wel een leuke verassing.(Ook VGZ?)
4,5 jaar geleden kreeg ik ook zo'n pakket wat veel minder leuk was.
Ik heb ook 1 navelstreng klem gehad, maar heb noooit eerder gehoord dat je er 2 moest hebben?
Nu moet ik in het ziekenhuis bevallen, dus ga het overtollige wat ik niet gebruik doneren zoals in de folder van het pakket stond (goed idee van ze trouwens!)
Wat ik wel erin miste was een proefset luiers, er stond in de folder iets over...
Gr Carola

Hoi,
Ook ik kreeg gister een tummytub met het pakket erbij. Vond het wel een leuke verassing.(Ook VGZ?)
4,5 jaar geleden kreeg ik ook zo'n pakket wat veel minder leuk was.
Ik heb ook 1 navelstreng klem gehad, maar heb noooit eerder gehoord dat je er 2 moest hebben?
Nu moet ik in het ziekenhuis bevallen, dus ga het overtollige wat ik niet gebruik doneren zoals in de folder van het pakket stond (goed idee van ze trouwens!)
Wat ik wel erin miste was een proefset luiers, er stond in de folder iets over...
Gr Carola

Van je ziektekostenverzekeraar en het verschilt per verzekeraar wat voor 'extraatjes' je krijgt. Volgens mij had ik 2 navelklemmen er in zitten en een boekje + knuffel. En heel veel verband argh.

Terug
Bovenaan