bevallings pakket

Van je ziektekostenverzekeraar en het verschilt per verzekeraar wat voor 'extraatjes' je krijgt. Volgens mij had ik 2 navelklemmen er in zitten en een boekje + knuffel. En heel veel verband argh.

ik moet hem nog halen.

@ juni

ze bedoelen je kraampakket :)
krijg je bij sommige zorgverzekeraars.
even navragen of jij er ook recht op heb, bij jouw zorgverzekeraar.

ik weet dat je hem bij menzis krijgt, en bij dsw en blijkbaar dus ook bij vgz. ik was 2 jaar geleden bij achmea avero verzekerd en toen kreeg ik hem niet.

gewoon even navragen dus :)

liefs, do

ik moet hem nog halen.

@ juni

ze bedoelen je kraampakket :)
krijg je bij sommige zorgverzekeraars.
even navragen of jij er ook recht op heb, bij jouw zorgverzekeraar.

ik weet dat je hem bij menzis krijgt, en bij dsw en blijkbaar dus ook bij vgz. ik was 2 jaar geleden bij achmea avero verzekerd en toen kreeg ik hem niet.

gewoon even navragen dus :)

liefs, do

hoi,
ik zit bij verzekeraar izz speciaal voor de zorg.
moet zeggen dat je daar ook uit gebreid zorg van krijg.vorige keer kreeg ik 54 uur kraamhulp.
ik zei nog klopt dat wel,ja je krijgt extra en omdat je bekkeninstabiliteit heb.en bedankt.zelfs eigen bijdrage wordt vergoed.

ja dat is bij iedere verzekering anders.

paar jaar terug kreeg ik ook baby spullen erbij,maar dat stonk zeg.voor in het badje te doen etc.nu zat het er niet bij.gelukkig maar want ik gebruik dat toch niet.

maar ook al beval in je in een kraamhotel,moet je toch voor alle zekerheid thuis hebben???
ik had de kraamhotel niet eens gehaald zo snel ging me bevalling.zelfs als vruchtwater niet goed was hadden we niet meer gegaan zei ze toe.

gr marjan

ik ben in het kraamhotel bevallen en moest idd toch nog een kraampakket kopen hoor!
( mijn verzekering toen, vergoedde t niet)

koop het kraampakket bij de prenatal!
en laat hem dicht!
zo heb je hem toch in huis, mocht het opeens allemaal zo snel gaan dat je thuis moet bevallen, heb je inieder geval alles bij de hand.
mocht je hem niet nodig hebben, mag je hem terug brengen, en krijg je je geld terug.

ik heb toen wel een zeiltje bij de kruitvat los gekocht, voor mn bed.
mochten mn vliezen breken, hoefde ik niet heel mn matras weg te gooien, en zo kon ik het kraampakket dicht laten.

ik ben (gratis) aanvullend verzekerd bij dsw.
bij mij wordt 50% van de eigen bijdrage vergoed.
en krijg ruim 49 uur, verdeeld over 8 dagen.
meer dan zat vind ik hahahahaha.
heb het niet zo op vreemde in mn huis :p

liefs, do

ik ben in het kraamhotel bevallen en moest idd toch nog een kraampakket kopen hoor!
( mijn verzekering toen, vergoedde t niet)

koop het kraampakket bij de prenatal!
en laat hem dicht!
zo heb je hem toch in huis, mocht het opeens allemaal zo snel gaan dat je thuis moet bevallen, heb je inieder geval alles bij de hand.
mocht je hem niet nodig hebben, mag je hem terug brengen, en krijg je je geld terug.

ik heb toen wel een zeiltje bij de kruitvat los gekocht, voor mn bed.
mochten mn vliezen breken, hoefde ik niet heel mn matras weg te gooien, en zo kon ik het kraampakket dicht laten.

ik ben (gratis) aanvullend verzekerd bij dsw.
bij mij wordt 50% van de eigen bijdrage vergoed.
en krijg ruim 49 uur, verdeeld over 8 dagen.
meer dan zat vind ik hahahahaha.
heb het niet zo op vreemde in mn huis :p

liefs, do

Ik kan hem ook krijgen via de zorgververzekraar het friese land. Moet hem alleen nog even ophalen.
Ik heb recht op 65 uren verdeeld over 5 dagen. Heb meteen gevraagd of ze ook bleef slapen, vond het nog al veel, maar wat doe je eraan. Alles wat ik kan krijgen is mooi meegenomen.

Liefs Tamara

Ik kan hem ook krijgen via de zorgververzekraar het friese land. Moet hem alleen nog even ophalen.
Ik heb recht op 65 uren verdeeld over 5 dagen. Heb meteen gevraagd of ze ook bleef slapen, vond het nog al veel, maar wat doe je eraan. Alles wat ik kan krijgen is mooi meegenomen.

Liefs Tamara

Terug
Bovenaan