bevallings pakket

hoi,
bij staat 20 uur extra wat hun geven.als ik zo uit reken kom ik ook op die uren uit.
40 uur en 4 uur borstvoeding en 4 bekkeninstabiliteit.
en die 20 uur extra.
kan beter idd slaapbedje neer zetten.
maar wel lekker al heb ik maar al die dagen tot 16 uur zorg is al geweldig.
wel zo gezellig,als je een goeie heb dan!!!
als hun die uren niet kunnen bieden krijg ik zelfs die uren uitbetaald naar mij toe,zodat ik iemand kan inhuren.
wacht gewoon lekker af.heb er al zin in.
gr marjan

hoi hoi,

ik moet in het ziekenhuis bevallen, maar ik heb wel een pakket thuis staan, we hadden als extraatje buiten de inleggers e.d., een mooie speelgoedbox eneen badcape.

veel beter dan 5 jaar terug toen zat er een babytas in.

dit trouwens bij de friesland verzekering

groetjes

mikkie123

ik beval in het zotel, daarom krijg ik geen kraampakket van de verzekering. was ik aanvullend verzekerd dan zou ik het wel weer krijgen. Unive Zekur verzekering.

kraamzorg heeft niet gezegd dat ik een kraampakket hier moet hebben.ik moest wel zigzagwatten, alcohol, gaasjes en desinfecterende zeep hebben.
ik heb wel kraamverband en een zeiltje voor op de matras komt er ook hoor.

mijn moeder had allebei de keren eerst de vliezen kapot en dan pas weeen. afwachten maar.

maar volgens naviva-boekje heb je volgende dingen nodig en die heeft bijna iedereen wel in huis:
handdoeken, washandjes, beddengoed, lietermaatbeker, wasbak, vuilniszakken, wc papier, aluminiumfolie etc.

Wel handig dat Prenatal die service biedt van kraampakket met retourgarantie.

ik beval in het zotel, daarom krijg ik geen kraampakket van de verzekering. was ik aanvullend verzekerd dan zou ik het wel weer krijgen. Unive Zekur verzekering.

kraamzorg heeft niet gezegd dat ik een kraampakket hier moet hebben.ik moest wel zigzagwatten, alcohol, gaasjes en desinfecterende zeep hebben.
ik heb wel kraamverband en een zeiltje voor op de matras komt er ook hoor.

mijn moeder had allebei de keren eerst de vliezen kapot en dan pas weeen. afwachten maar.

maar volgens naviva-boekje heb je volgende dingen nodig en die heeft bijna iedereen wel in huis:
handdoeken, washandjes, beddengoed, lietermaatbeker, wasbak, vuilniszakken, wc papier, aluminiumfolie etc.

Wel handig dat Prenatal die service biedt van kraampakket met retourgarantie.

Terug
Bovenaan