bewaren van kleding en speelgoed

Hoi meiden,

Hoe hebben jullie dat gedaan met de kleertjes die je kindje niet meer past en het speelgoed waar niet meer mee gespeeld word?
Ik heb alles tot nu toe nog bewaard maar ben nu goed de zolder aan het opruimen.
Alles zit in dozen, dus een doos mt 50/56 doos mt 62/68 en doos mt 74/80.
Zit er over te prakkepeinzen om alles goed uit te zoeken en alleen de kleertjes die ik nog superleuk vind te bewaren en de rest naar een weeshuis in roemenie of polen (weet niet meer) weg te doen.
Zoals schoentjes heb ik ook allemaal bewaard, en speelgoed.
Er zit een hoop baby speelgoed bij waar hij nooit zoveel mee gespeeld heeft, zoals knuffels e.d.
Zit te twijfelen waar ik goed aan doe en dacht, laat eens aan de meiden vragen hoe zij dit opgelost hebben

Liefs Marina

Ik zet het op internet te koop ik heb ooit iemand alle kleren van milton gegeven maar dat werd niet gewaardeerd.Ik heb het toen ook op internet te koop zien staan .Ik heb zelf ook niet echt een zolder waar ik op kan

Hoi Hoi,

Ik heb laatst alle kleertjes van Nynke uitgezocht.
Een hoop weggedaan maar we houden nog een hele hoop over,maar ik wil de mooie dingen nog wel bewaren.
Ik heb 2 fotolijstjes bij Ikea gekocht daar kun je spulletjes indoen dus ik heb een lijstje met gemaakt met Nynke dr eerste schoentjes erin.
Je kunt er van alles indoen wel grappig.
Maar ik vind het nog zonde om het te verkopen..

Hoi Marina,

Ik bewaar alle kleertjes idd ook op maat op zolder, net als speelgoed.

De kleertjes die ik echt niet mooi vind, die doe ik bij het Leiger in de kleding container. Speelgoed wat ik niks vind gaat naar een kindertehuis.

Wanneer er geen 2de zou komen dan wordt er als nog een selectie gemaakt en dan ga ik de boel verkopen of geef het aan iemand die het goed kan gebruiken.

Liefs Lientje

ik heb toen alle kleertjes die belangrijk zijn voor mij (wat we van mijn ouders/familie heb gehad) bewaard. zit in een vuilniszak, in de berging.
de rest heb ik toen allemaal verkocht op marktplaats.
dat geld is regelrecht naar nathalia haar spaarrekening gegaan.
elke keer als we nathalia haar kledingkast leeghalen, verkopen we dat op marktplaats.
speelgoed gaat hier of naar de speel o'theek of bied ik gratis aan op marktplaats, dat ze het mogen ophalen.

liefs, do

Hier is Leah onze laatste, dus nu gaan de kleertjes naar een vriendin die een kindje heeft die precies een jaar jonger is.
Maar daarvoor heb ik altijd alle kleertjes bewaard die ik echt erg leuk vond, de rest ging naar een goed doel.
Ik bewaar ze in van die opbergbakken, gesorteerd op maat, er staan nu nog 3 van die grote bakken boven van de oudere meiden, totdat Leah alles weer aankan. Wel echt leuk om te zien dat sommige dingen nauwelijks werden gedragen door de andere meiden en dat ze Leah weer erg leuk staan. Of andersom.

Ik heb ook een aantal bakken met meisjeskleertjes op zolder, gelukkig is de tweede ook een meisje dus die kan ze straks weer aan. Wat ik er daarna mee doe weet ik nog niet, opruimen en veel wegdoen sowieso maar ik weet nog niet of ik het wil verkopen of weggeven. Speelgoed idem dito, Laura speelt nog steeds met de knuffels en met het meeste babyspeelgoed...

Terug
Bovenaan