bewaren van kleding en speelgoed

Wij verkopen veel van Indy's kleertjes. Wat vies of kapot is gaat weg, niet merkkleding geven we weg en de merk-kleding verkopen we dus. Het laatste half jaar heeft dat toch mooi weer €600,- opgeleverd!! Het is echt mijn hobby een beetje.
Speelgoed neem ik mee naar t kinderdagverblijf waar ik werk, ik ben niet zo van de bewaar. Alleeen een paar dingen die me echt wat doen bewaren we maar veel staat ook op foto denk ik dan.
En de eerste kleertjes, daar hebben we toen een pop voor laten maken die die kleren aan kan. Zo kan Indy er nog van genieten en wij ook.
Groetjes!

hey trudi

ik verkoop ook niks per stuk.
alles per vuilniszak.
k maak een foto van alles bij elkaar (wel netjes neergelegd allemaal) en zet t zo op marktplaats.

moet er ook niet aan denken om alles stuk voor stuk te verkopen hoor.
een kraam huren is idd ook een optie. k ga alleen die dag op vakantie dus gaat hem hier niet worden hahaha.

succes ermee :p

liefs, do

@marieke,
Dat is precies wat ik ga doen met de oude kleertjes, ik bewaar de kleren zodat als ze wat ouder zijn ik een deken kan maken met stukjes kleren vanaf baby af aan, voordeel is ook dat je dan meer tijd hebt en kan ik mijn spullen ook een beetje laten staan, want elke avond een urrtje en dan alles weer opruimen is me nu teveel!!haha
Maar dat wil ik ook graag, ook wil een stukje uit het shirt wat ik bij de bevalling aan had erin verwerken, zo hebben ze hopelijk een hele leuke lappendeken met veel herinderingen!
En die van jou komt ook wel af, kleertjes die je wil gebruiken gewoon zolang in een doos bewaren!!

Groetjes MJ

Hoihoi,

Alleen de eerste kleertjes en heel mooie of bijzondere kleren hebben we bewaard in een babydoos (samen met de eerste fles, kaarsje op de eerste verjaardagstaart, ikkeboek, etc). De rest hebben we weggegeven, mijn schoonmoeder kent via-via iemand die het niet breed heeft en daar gaan alle kleren naartoe. Daar heb ik helemaal geen moeite mee, mijn man iets meer.

Speelgoed vind ik wel een gedoe. Dat hebben we pas 1x uitgezocht in die 2 jaar. Alles waar Norah niet meer mee speelt, ligt klaar voor de tweede die inmiddels op komst is. Maar het liefste zou ik de helft weggeven, pffff! Norah heeft echt belachelijk veel speelgoed gekregen de eerste 2 jaar, en dan niet van ons!!!

Groeten,
Jamie

Terug
Bovenaan