bewaren van kleding en speelgoed

Hallo,

ik heb de oude kleren laatst allemaal opgeruimd, deels verkocht, deels weggeven en deels naar een goed doel gedaan. De eerste kleren en schoenen heb ik bewaard. Het babyspeelgoed heb ik of verkocht óf gratis meegegeven aan de mensen die de box kochten. Little people speelgoed waar niet meer mee gespeeld werd, heb ik op marktplaats verkocht.

Groetjes Danielle

Ik heb maar het een en ander op marktplaats gezet en ik zie wel wat daar van komt, als het op den duur nog niet weg is (haha over een jaar ofzo) dan kan ik het altijd nog naar roemenie doen.
Bedankt voor jullie reacties

Liefs Marina

hoihoi

ik heb het 1ste pakje van karlijn ingelijst en op haar kamer gehangen
en verder heb ik tot nu toe ook alles bewaard
kan t nu nog doorschuiven naar floor
maar wat floor niet meer past heb ik verkocht en wat echt lelijk is heb ik weggedaan
1ste pakje van floor word ook ingelijst

speelgoed hetzelfde : weggezet voor een ander tijdstip en dinegn verkocht/geruilt

hoihoi

ik heb het 1ste pakje van karlijn ingelijst en op haar kamer gehangen
en verder heb ik tot nu toe ook alles bewaard
kan t nu nog doorschuiven naar floor
maar wat floor niet meer past heb ik verkocht en wat echt lelijk is heb ik weggedaan
1ste pakje van floor word ook ingelijst

speelgoed hetzelfde : weggezet voor een ander tijdstip en dingen verkocht/geruilt
liefs maurilla

Hoi,
Ik heb bijna alles nog, veel in dozen maar ook uitgeleend aan familie/vrienden zoals kleertjes/box/winterjasje ed..
Ik bewaar voorlopig nog alles, ik heb nog heel wat broers die nog geen kinderen hebben en kan er ook moeilijk afstand van doen, wel heb ik al een leuk idee voor de oude kleertjes, dus die bewaar ik, met het meeste speelgoed wordt nog gespeeld en de rest bewaar ik een deel voor later(hun kinderen) en de rest geef ik aan mn broers voor hun kids!
Ik kan het meeste doorschuiven naar familie/vrienden dus dat vind ik wel fijn!

Groetjes MJ

Van de kleertjes van Thomas ben ik ooit begonnen met ze in lapjes knippen van 11 bij 11 cm om er op die manier een lapjes deken van te maken. Handig als ze ziek zijn, een helemaal eigen ziek-zijn dekentje.... Nu goed 3 jaar verder en nog 2 kinderen rijker moet ik eerlijk zeggen dat die deken nog steeds half af op de zolder ligt.... De kleren van Nina heb ik weggedaan naar iemand die ze heel goed kon gebruiken en er ook erg blij mee was gelukkig. En nu heb ik alweer een enorme stapel liggen van onze mega Job. Die jongen is nu 6 maanden en heeft maat 74/80... Wij wachten nu met alle kleren tot ze in Haiti of zo eindelijk kleding nodig hebben ipv geld. De enkele dure merk kleertjes gaan marktplaats op en worden gewoon weer nieuwe kleren van gekocht, hahahha! Met 3 kinden ben je altijd kleren aan het kopen en weggooien....

Liefs, marieke

nou meiden ben zo wispelturig als wat, stond me toch tegen dat ik het op marktplaats had staan, dus heb het er weer van af gehaald en het ging om een weeshuis in polen, die mensen komen daar vandaan en wonen nu hier en willen graag nog goed doen aan hun eigen land, dus heb het allemaal ingepakt op maat en ze komt het vanmiddag ophalen.
Alle mooie dingen of dingen met herinneringen heb ik er wel uitgehaald, die komen nu op zolder.
Maar heb alles in ieder geval flink uitgedund.
Ook weer een hoop troep naar de kringloop gebracht dus nu nog effe opruimen en zuigen etc op zolder en dan ziet het er weer beetje fatsoenlijk uit... pfff...wel lekker irritant zo klein schermpje tikken...
Ook heb ik het een en ander aan speelgoed weggedaan en dingen die echt straks ook nog leuk zijn voor een eventuele 2e heb ik netjes ingepakt.
Vandaag scheen vanmorgen heerlijk het zonnetje en vond het ook niet echt koud... dus die poetskriebels komen toch geloof ik weer een beetje boven,

Liefs Marina

Ik ben zo'n muts.... ik kan dus heeeel moeilijk afstand doen van dat soort dingen. Daarbij komt ook dat ik nog niet 100% zeker weet of er niet nog 1 komt.
Heb echt een mega grote doos met kleertjes van Jasmijn boven staan. Denk dat ik het op een gegeven moment toch uit ga zoeken en de hele mooie en speciale bewaar en de rest ga verkopen met koninginnedag. Dan ga ik een kraam huren. Ik heb geen zin om het op marktplaats te zetten en dan alles per ding te verkopen. Dan blijf ik pakjes maken. Wat ik dan na koninginnedag nog over heb kan altijd nog op marktplaats.

X

Terug
Bovenaan