Hoi! Wij houden het ook heel bewust bij eentje (die is nu 15 maanden). Allereerst zijn we niet zo jong meer, ik ben "al" 38. Tuurlijk kan het dan nog, maar zou wel betekenen dat we redelijk rap al aan een 2e zouden moeten beginnen. Ook wij vonden de baby tijd best pittig. Waren al heel lang gewend aan de vrijheid om te gaan en staan waar we wilden. Missen het best wel dat we niet zomaar even een terrasje kunnen pakken of ergens een hapje eten. Gelukkig hebben we een heerlijk mannetje wat het prima vind om een paar uurtjes in een restaurant te zitten chillen. We hebben dus best mazzel daarmee. Tevens denk ik eerlijk gezegd ook niet dat onze relatie een tweede zou overleven. Alles gaat nu weer goed en we hebben eindelijk de rust en stabiliteit samen gevonden met een kleine erbij. Het is voor ons dus echt goed zo één kind. Toch snap ik wel de drang naar een 2e of 3e. Weer zo'n schattige baby zien opgroeien is wel heel mooi. Uiteindelijk moet iedereen die keuze zelf maken. En helaas wordt die keuze bij sommigen voor hun gemaakt en lukt een 2e niet meer. Ons gezinnetje is compleet ?✌