Bewust mama en papa zeggen...

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Sinds lange tijd zegt Kay al papa en mama, maar sinds een paar weken is het wel héél erg bewust.

Telkens als ik hem ga halen bij het KDV en ik kom binnenlopen kijkt Kay met een big smile op en roept kei hard "MAMA!!!" en komt op me af lopen. Wat geeft dat een heerlijk warm gevoel als je kind bewust om je vraagt of roept..

Ook als mijn vriend thuis komt is het gelijk "papa" en strekt zijn armen naar hem uit.

Zeggen jullie hummels ook al bewust papa of mama?

Esmé mv Kay

Ja leuk is dat he?
Annique zegt heel vaak MAMA??? met een vraagteken haha en dan zeg ik ja.. annique..
en dan lacht ze en dan herhaalt ze het een keer of 100     tot je er gek van wordt haha

en als papa thuis komt van zijn werk en ze hoort alleen nog maar de voordeur dan kijkt ze vol spanning naar de kamer deur en roept dan papa papa
leuk gevoel geeft dat vind ik.
ook als we bij vreemden zijn , en van t weekend zelfs bij opa en oma dan wil ze alleen nog maar bij ons zitten op schoot.
grappig is dat...

liefs sandra

Thomas zei eerst altijd 'PAPA' en dan trots papa aanwijzen. Nooit een keer mama  
Nu eindelijk zegt hij mama en dan kijkt hij me heel verliefd aan oh smelt smelt. Maar als ik Thomas bij mijn moeder kom ophalen na een dag te hebben gewerkt,  kijkt hij me niet eens aan.

mmm nou het is de hele dag papa, mama en mampa (??), maar echt bewust nee, volgens mij weet ie t wel maar doet hij er een beetje om (kan dat al???)
laatst was ik in de schoenenwinkel met oma die met de buggy een stuk verderop stond, Ivar wees en lachte vrolijk naar mij, maar riep er wel papa bij hahahahahahahaha

groetjes Jenneke

Stef zegt eigenlijk alleen papa en opi
Dat wil zeggen, papa zijn ik en zijn vader
En opi zijn mijn vader en moeder

Als Arno thuiskomt zit hij echt naar de deur te staren en roept dan heel hard PAPA!! Maar als hij mij ziet of hoort roept ie dat ook....Hij zegt het dus zeker wel bewust, alleen verkeerd. Ik kijk erg uit naar het moment dat hij mama gaat zeggen, maar volgens mij heeft hij gewoon moeite met de M....

Liefs Annet

Twan zegt ook bewust mama en papa, als hij de voordeur hoort, kruipt hij als een gek naar de deur en roept ondertussen, papa, papa, papa!!! En mama zegt hij de hele dag! Als hij iets wil hebben, kijkt hij me lief aan, mama???? Ja, Twan? DIE~!!!!!! en dan wijst hij wat hij wil. Super grappig!
Als we bij mijn ouders zijn, zegt hij mpa en mma. Hij kan de o nog niet goed zeggen in een woord, dus dat is ook wel erg grappig om te horen. hahahaha.

Liefs Maaike

o wat schattig!!
Hier wordt in het wilde weg tegen alles en iedereen in welke situatie ook pappa en mamma geroepen.
Hihi, ik kijk uit naar zo'n mamma-moment. Vooral als iedereen het hoort. Lijkt me prachtig!!
Liefs Nelleke

Fabio roept tegen elke man pappa en dan zeg ik weer met een rood hoofd:
Nee Fabio, hij was het niet!  hihihi

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan