Bewust mama en papa zeggen...

Hahahaha, Cissy, tja je moet wat hè!!

Siebe roept momenteel de hele dag, en dan bedoel ik ook de hele dag, mamaaaa, mamaaaa, mamaaaa. Soms om gek van te worden. Verder noemt hij iedereen mama. Zijn vader, opa, oma, mijn zus en zwager en het rare is dat hij zodra hij dat roept toch wel van iedereen aandacht krijgt, dus waarom zou hij iedereen apart aanspreken, hahaha.

Groetjes Fonske.

Ik heb deze week voor het eerst weer gewerkt en ik kwam vandaag thuis en Noa zat op de bank Nijntje te kijken. Ze ziet mij binnenkomen en gilt: "mama!!!" en rent op mij af!! Zoooo lief!!! Bij papa doet ze dat niet, die moet altijd een knuffel komen halen hihi. Ze is echt een mama's kindje smelt smelt..

x
Marielle

Hans is 3 maanden bij huis geweest (waarvan 1 maand vakantie) en dat was natuurlijk erg gezellig voor Lydia. Maandag begon hij bij een nieuwe opdrachtgever, en Lydia heeft 2 dagen door huis gelopen hem zoekend en roepend. Bij elk geluidje zei ze hoopvol: Papa?
Ze is er ook gek op om alle foto's van ons die ze ziet te benoemen, zelfs een cartoon uit San Marino met ons erop herkende ze uit zichzelf.
En zij vraagt idd ook graag 100x achter elkaar om mij en dan moet ik ja zeggen. Ik zeg dan na een paar x meestal nee en dan is ze heel verbaasd en stopt dan wel...
Groetjes, Rianne en Lydia

haha Cissy!! En die mannen maar ongemakkelijk kijken natuurlijk.....

Sophie kan heel bewust papa en mama zeggen. En vooral papa is favoriet. Als ze denkt dat ze hem hoort is het papa?? met zo'n lief vragend snoetje en als het hem dan echt is:papa!!!!! met een stralend hoofdje. Ze lijkt net dat meisje uit de Unoxreclame (zo klinkt het echt, wij vinden het dus een prachtige reclame haha)

Susan

Tess kan wel bewust mama en papa zeggen maar doet het niet altijd. Maar als mevrouw echt graag wat wil dan kan ze het wel . Ze zegt dan ook vragend "mama?"

Erg schattig
Liefs sandra

Thom zegt ook bewust papa en mama. Mama als eerste, zo lief, als ik dan in de keuken stond kwam hij naar me toegekropen en hoorde ik "mamamamamama". Hij kan nu al zo heel verontwaardigd mama zeggen als een (peuter)puber als ik iets doe wat hij niet leuk vind, zijn neus afvegen bijvoorbeeld, haha. Sinds kort zegt hij ook papa (daarvoor sprak hij mijn man met zijn naam aan) en dat is toch ook wel erg leuk!  
Groetjes Laura

Dana roept ook al heel bewust pappa en mamma.
Als ik haar smorgens uit bed haal zegt ze tegen mij ha (dat zeggen we in limburg)
en daana roept ze heel hard pappa.
En savonds als ze de sleutel in het slot hoort begint ze ook heel glunderend pappa te roepen.
en mamma roept ze de hele dag.

Groetjes servie mv dana

Jee wat is dat gaaf zeg!! Isa zei al erg snel mama en papa en bewust en als we niet snel genoeg reageerden dan was het MAPPA!!! Doet ze nog wel eens haha...

Meike trappelt van geluk als ze ons ziet of haar opa's en oma's maarre we heten allemaal HHEEEEE.

Wel zegt ze auto, eten, uit en opa maar alleen wanner het zo uitkomt...

Het komt vast nog wel eens.....

Groetje rens

Terug
Bovenaan