Bezig vanaf september 2016 wie nog meer?

Hoi meiden,

Ben al vanaf september bezig maar het lukt nog niet.
Was benieuwd of dat er nog meer mensen zijn die al zolang bezig zijn?

Hoor graag van jullie , hoop toch wel iemand is wel fijn om er met íemand er over te praten

-x-
 
Hi, ik ben vanaf oktober "bezig" om het zo te zeggen. Had in augustus een curretage gehad. Hier ook nog steeds niks en ik heb er eigelijk geen hoop meer in..
 
Hey christaaa,
Zat jij toen ook in dat groepje van dani2809 en girafje enzo ? Jou naam kom wel bekend voor.
Ja ik heb dat ook hoor...snap het gewoon echt niet waarom het zolang duurd.wat voor pil heb jij gebruikt van te voren?
Ik heb een implanon gehad ze zeggen als die eruit gehaald word ben je gelijk vruchtbaar nou behalve bij mij dus.
Heb je al een kindje ? Of is dit jullie eerste? Wij hebben al een kindje daar duurde het maar 4mnd toen dat ik zwanger werd.
 
Liefs -x-
 
Haay ja dat klopt! Ik werd vorig jaar ongewenst zwanger van mijn ex, door de pil heen. ( na lange tijd slikte het steeds wel niet wel niet etc). Toen ik zwanger was rookte ik door, want ik wist niet dat k zwanger was. Op een gegeven moment had ik supeeerrr veel buikpijn en last van mn boobies en collegas van me zei dat ik zwanger was maar ik zei natuurlijk van nee kan niet is onmogelijk. Uit eindelijk toch getest en hij was positief. Dag later de vk gebeld, en kon paar dagen daarna langskomen voor een echo. Embryo was er wel alleen het hartje klopte niet. Week later terug gekomen, wat bleek is dat het embryo wel was gegroeit, dus het hartje had wel geklopt maar was er uiteindelijk mee gestopt. Maar goed mijn ex die was moslim en ja die verhalen ken je waarschijnlijk al, abortus plegen. Ik had mezelf gezworen datt ik het nooit zou doen. En als ik dat niet deed zou hij weg van me gaan.
Anyways augustus had ik een curretage gehad, en mn ex is uiteindelijk er toch vandoor gegaan simpel gezegd. Ik had daarna gelijk een mirena laten plaatsen maar ik werd alle dagen van de week zo emotioneel en depressief ervan dat ik het na een week heb laten weghalen.
September kreeg k een relatie met mn huidige vriend en sinds oktober zijn we "bezig".
Naja dit is dus mijn verhaal xd
Dit gaat onze eerste kindje worden.
Xx
 
Hey meid,
Wat een heftig verhaal zeg dat gaat ook niet in je koude kleren zitten zeg.
Hoop dat je snel weer een positieve test in je handen krijg. 
Ik moest pas geleden naar de dokter voor iets anders maar hij vroeg hoe het ging dus zei dat het nog steeds niet raak is. Hij zei ik stuur je door,nu moet ik donderdag naar de gynaecoloog toe dus ben heel benieuwd wat ik te horen krijg. En als ik dan daarheen ga zit ik op dag 26 van mijn cyclus dus...wie weet zijn er voor tekens te zien hihi.
Mijn man wou nooit geen 2e kindje en nu wel dus ik helemaal happy alleen hij wou een jaar aankijken ... nu zei die dat die tot eind van het jaar wil kijken anders wil die ermee stoppen want wij hebben nog een zoontje die word vd maand 8 jaar ivm leeftijdsverschil. 
Maar wie weet mss is het eindelijk deze ronde raak. Bij girafje en dani was het al raak he?!
Leuk dat ik je weer tegen kom , nou meid heel veel succes en wij gaan heel veel hopen hè 
Liefs -x-
 
Hey dames!
Wij zijn ook vanaf september 2016 bezig. Ik wil graag mijn verhaal vertellen aan jullie. Het is een lang verhaal en als je niet de behoefte hebt om het te lezen dan hoeft dat ook echt niet :p 
September is mijn mirena spiraal eruit gehaald en waren ook gelijk na het spiraaltje zwanger. Helaas klopte het hartje niet bij 8 weken en was het embryo al soort van ''opgelost'' (zagen alleen een beetje vruchtwater zonder vrucht).
Februari dit jaar werd ik zwanger van een jongetje alleen hebben wij de zwangerschap vroegtijdig moeten afbreken door zware afwijkingen. Hij had klompvoetjes en het amniotic band syndrome waardoor zijn linker voetje, rechtse teentjes, linker vingertjes en zijn navelstreng af werden geklemd door de amnionstrengen. Hij zou het zowiezo niet gehaald hebben omdat de strengen die om zijn navelstreng zaten de navelstreng zouden doen afklemmen waardoor hij niks meer binnen zou krijgen kwa voeding.
Ondanks dat we een heftige en moeilijke periode hebben gehad, hebben we er wel vrede mee dat Melek niet met ons mee naar huis ging. Sommige mensen vinden het egoïstisch maar wij zouden het juist egoïstisch vinden om hem (als hij had kunnen leven) met zoveel handicaps in deze wereld te laten leven. Het staat nog vers in ons geheugen wat er allemaal gebeurd is maar toch willen we zo snel mogelijk door. Niet om Melek te vergeten maar meer om het feit dat we heel graag een kindje willen.
Mijn vriend wordt in oktober 30 jaar en maakt zich ook nogal zorgen over zijn zaadproductie (wat volgens mij helemaal niet nodig is). Ik heb altijd veel geduld met alles maar met zwanger worden was het eerste ding waar ik echt geen geduld voor had. Het wachten, de ovulatietesten, de negatieve zwangerschapstesten, weer opnieuw die menstruatie. Nu dit gebeurd is denk ik alleen nog maar aan hoe graag we weer opnieuw zwanger willen worden en hoe die hele cyclus zich weer opnieuw af gaat spelen.
Ik kijk er wel naar uit om weer opnieuw zwanger te worden. Het zal zeker een onzekere periode worden maar alleen het gevoel al dat er weer een kleine in mijn buik zit die van ons beide is. Het getrappel wat je rond de 18 / 20 weken gaat voelen. En ook de speciale momenten tussen ons wanneer mijn vriend zijn hand op mijn buik legt en de kleine voelt bewegen.
Onbeschrijfelijk gevoel en hoop dat jullie hier heel snel kennis mee gaan maken! Het is natuurlijk voor iedereen anders, de momenten voordat je zwanger wordt met alle testen en onekerheden e.d. en het moment dat je zwanger bent tot het einde van je zwangerschap. De ene vrouw wordt heel snel weer zwanger en de ander kan het zo 2 of 3 jaar bij duren.
Heb geduld en hou zeker vol! Laat niemand je vertellen dat je er niet aan moet denken want dat is de grootste onzin. Tuurlijk denk je er elke dag aan want je wilt het super graag. Doe wat jouw goed lijkt, van ovulatietesten tot bezoekjes aan de huisarts ivm niet zwanger worden, het is allemaal wat jij zelf wilt en wat jouw goed lijkt.
Groetjes Rosita
 
 
Hee 
wij zijn ook vanaf september begonnen, ik heb toen mijn staafje eruit laten halen.  Er word dus gezegd dat je direct zwanger zou kunnen worden, maar in werkelijkheid lees ik veel dat dat tegen valt. 
Beertje ik zie dat jullie al naar de dokter zijn geweest. Dacht dat jr echt een jaar er mer bezig moest zijn en dat je dan mocht komen. Misschien kan ik ook wel eens bellen. 
Ben je er in middels al geweest of is het aankomende donderdag, ben wel benieuwd wat er dan gaat gebeuren, 
 
 
Ik hoop het voor iedereen.. je kan toch doorgestuurd worden als het binnen een jaar niet lukt of..? Ik weet niet of er een mogelijkheid is dat ze kunnen kijken naar de baarmoeder of er wat aan de hand is of niet aangezien je door curretage minder vruchtbaar word..
 
Terug
Bovenaan