Bezig vanaf september 2016 wie nog meer?

Hoi meiden,r zijn toch veel meer mensen al bezig vanaf september...
Nou roos dat is ook allemaal niet niks zeg jeetje,maar je moet gewoon jou hart volgen en dingen doen die in jou ogen  goed lijken.en staan jullie nou niet onder controle bij de gynaecoloog ofzo nou dan?
O gerda jij ook een staafje ... ja het valt tegen he en bij sommige is het gelijk raakals je dat lees. Normaal gesproken word je eigenlijk pas na een jaar geholpemaar de dokter stuurde ons nu gelijk door dus ben heel erg benieuwd wat ze gaan zeggen donderdag vind het wel spannend.hebben ook vragenlijst mee gekregen voor mijn man en 1 voor mij zelf die moeten wij dan meenemen. En misschien is het wel niet nodig en ben ik deze maand eindelijk zwanger hihi
 
Heel veel succes allemaal ??
 
Hier ook vanaf september 2016 bezig ongeveer. Tot op heden nog niet zwanger. 
Mijn cyclus is niet heel regelmatig al lijkt er nu wat meer regelmaat in te komen en worden ze wat korter. (Mag ook wel na bijna 2 jaar geen pil meer, daar 2 jaar geleden al mee gestopt omdat ik elke keer veel last van buikpijn had en in stopweek werd het veel minder).
 
 
Hey chantal,
Konden ze jou niet helpen dan om de cyclus regelmatig te laten komen? Ben je ook al bij een gynaecoloog geweest omdat het ook nog niet raak is ? Want jij bent natuurlijk al lang ontpilt.
 
Wat zijn jullie leeftijden ?
 
 
Xx
 
Nee ben nog niet bij een gynaecoloog of huisarts geweest omdat we er nu pas echt mee bezig gaan. Ze zijn ook niet extreem onregelmatig maar verschillen toch wel maandelijks. Kortste wat ik tot nu toe heb gehad is 30 dagen en langste 46. Maar meestal was ie tussen de 33 en 36 dagen. Nu al 3x tussen de 30 en 33. Heb gister op dag 17 een knallende positieve ovulatietest gehad. En van zaterdag op zondag nacht Naja eigenlijk was het meer zondag ochtend het nog gezellig gemaakt met me vriend in bed. Gister en vandaag lukt dat helaas niet omdat ik in de nachtdienst zit en me vriend ook de avond moet werken + overdag. Maar aan timing zitten we deze maand dus eigenlijk goed. Heb wel vandaag al de hele dag dat ik knetters misselijk ben. Herkent iemand dit? 
 
 
Wat een verhalen allemaal. Vervelend.. Hoop dat jullie allemaal een goede zwangerschap tegemoet gaan!
Wij zijn ook al bezig vanaf september 2016. Maar helaas pas de tweede missed abortion gehad. Beide keren bij 8 weken echo een kloppend hartje en bij de termijnecho rond de 10 weken dat het mis was.
We zitten nu in de onderzoeken. Ben benieuwd of daar wat uitkomt. 31 juli eerste belafspraak voor bloeduitslag van verschillende dingen en in september weer bloed prikken voor stollingsafwijking en uitslag van chromosoomonderzoek. Ergens hoop ik dat ze iets vinden, zodat ik de oorzaak van de MA's kan achterhalen, maar aan de andere kant hoop je dan toch op dat ze niks vinden, dat ik gewoon gezond ben en hopelijk de volgende keer wel alles goed gaat.
Ik vind het ook heel frustrerend om te zien dat mensen om me heen wel zwanger raken en alles goed blijft gaan, maar bij ons maar niet goed wil lukken :( gewoon stom.. 
 
Jeetje dat is ook allemaal niet niks,lijkt mij echt afschuwelijk zeg al een echo gehad en dan 2 weken later is het mis pff meid toch.Hoop voor je dat je wel weet wat er nu aan de hand is.
Nog paar dagen wachten voor jullie spannend hoor !!
Tuurlijk het is ook heel frustrerend dat andere allemaal wel zwanger raken of zijn heel snel en dat jezelf al zolang bezig bent!!
Dat heb ik ook hoor.

Maar wij komen er ook wel probeer een beetje positief te blijven en zijn dat probeer ik ook is niet altijd even makkelijk hoor.
Dikke kus x
 
Hey meid,
Hoe voel je je eigen nou ? Nog steeds zo misselijk?
Zelf heb ik dat nog niet mee gemaakt misselijk zijn.
Enigste wat ik altijd ''had'' is bruinverlies net in de 3e week voor mijn menstruatie dat was ook echt heel vervelend.
Ben daar ook voor naar de accupunctuur geweest 3 maanden lang maar ook dat heeft dus niks geholpen nog.
Moet alleen zeggen en niet te hard roepen natuurlijk dat het momenteel rustig is en geen bruinverlies heb.
Misschien een goed teken?!
Hoop het zo he...maar ben ook wel heel erg benieuwd wat ze donderdag gaan zeggen of doen hoor.
En wie weet zien ze al iets van een voorteken en dat het raak is...
Wat kan een lichaam raak in elkaar zitten he meiden
Liefs -x-
 
Terug
Bovenaan