Bezig vanaf september 2016 wie nog meer?

Hee 
ik ben 25 jaar en heb een zoontje van 2,5 jaar. 
Bij zijn bevalling (spoedkeizersnede) ging alles niet van harte.
ik viel weg en mijn zoontjes hartslag werd ook minder vandaar gekozen voor spoedkeizersnede.
na de tijd dat ik weer op de uitslaapkamer lag bleek dat ik een bloeding had. Mijn baarmoeder wou niet terug naar gewone staat. En wilde loslaten. Deze is doormiddel van een ballon geprobeerd in takt te houden en twee dagen later er uit gehaald. 
Nooit geen last van gehad. Maar eigenlijk
jooit na gekeken of het in werkelijkheid nog wel goed is.. dus nu net toch maar gebeld naar de dokter.. en ik kn vrijdag ochtend langs komen. 
Vakantie periode begint bijna hier.. dus hopen dat het allenmaal een beetje door gaat en niet dat we daar ook nog lang op
 
 
Mijn man en ik waren al bezig vanaf januari 2015. En vorig jaar na de zomer vakantie zijn we toch mar naar de gyneacoloog gegaan, want daarvoor deden we het ook niet echt veilig zeg maar dus de kans dat er voor die tijd wat gebeurd zou zijn was ook groot. Eerst een intake en daarna gaan ze je baarmoeder bekijken. Hier vonden ze een klein poliepje die ze verwijderd hebben, maar dit was geen aanleiding waarom het niet lukte.... Daarna hebben ze de eileiders nagekeken en doorgespoeld en dit zag er ook goed uit. In januari dit jaar waren we al 2 jaar bezig + nog daarvoor... en nog steeds niks. Omdat er voor de rest geen aanleidingen waren waarom het niet lukte kwamen we in aanmerking voor IUI. Hier zijn we in April mee gestart. Wij hadden zoiets bij de eerste poging zal het toch wel gelijk raak zijn. Immers was er met ons beide niks aan de hand. Helaas was deze niet gelukt. Hup door naar poging 2 ook deze mislukte. Daarna een goed gesprek gehad met een vriendin die zei dat je er misschien net teveel mee bezig bent... terwijl ik zelf dacht dat dat best mee viel. Maar ze zei leg je handen op je buik voor de 3e poging en zeg gewoon even in jezelf dat de baby erg welkom is.... En zo nuchter als dat ik zelf ben dacht ik hmmmm.... oke kwaad kon het niet. Dus ik een verhaaltje tegen mijn buik verzonnen.....En 3e poging RAAK!!!! nu 11 weken zwanger.
Dus mocht je inderdaad al even bezig zijn. Het is even een stap om naar je huisarts te gaan. Maar ik raad het wel aan. Als er niks aan de hand is dan wil het dus ook niet zeggen dat het wel snel lukt...en als ze wel iets kunnen vinden dan weet je waaraan het ligt en kan er daarna stappen ondernomen worden.
Heel veel sterkte en succes. En hopelijk heb jij binnenkort ook een klein wondertje in je buik.
 
Ik besef even dit nu net, dat het bijna een jaar geleden is na mijn MA.. als het deze ronde raak is praat ik echt over wonderen gebeuren.. na een jaar weer rond de zelfde periode..
 
Ja ook vannacht/vandaag geregeld misselijk. Zit nu in de nachtdienst en word er niet fitter van moet ik zeggen. Verplicht mezelf tot wat eten ondanks dat ik misselijk ben. 
 
7 augustus pas. Dus hoop eigenlijk dat hier een buikgriepje achter zit en dat dit niet eventueel een voorbode is op een zwangerschap want dan kan het nog leuk worden met de misselijkheid ?
 
 
Terug
Bovenaan