bezige bijtjes 3

Hoi hoi,

Lekkerr hunny dat je een ritme erin aan het krijgen bent.
Ik ga ook een beetje zoeken. Vanacht heeft ie voor het eerst doorgeslapen! Ben benieuwd of we er nu meer een ritme in kunnen vindden ga alles nu opschrijven.
Spannend hoor aan je nieuwe badkamer beginnen! Ben je ook zo ´n badkamer tut? Ik kan echt heerlijk maskertje doen, scrubben, insmeren. Heerlijk! En vooral als de verwarming lekker heet is, dus het er heerlijjk warm is! En leuk zo ´n vijfer. M ´n vriend vist veel. Maar wij wonen aan een slootje, dus er is geen vijfer nodig.

Carina, wel gezellig zo met z ´n 5-en op zwangerschapspilates. Wij zijn met z ´n 6-en. We hebben nog 1 les en dat is babymassage. Ben benieuwd! Ga vandaag even op hyves kijjken naar je badkamer foto ´s!

Aapje, vervelend van je bloeddruk. En lekker zoute drop eten hoor! Kocht ze altijd van de etos. Bah, totdat ze m ´n strot uitkwamen! Was gisteren ook erug duizelig. Had een keer een onderdruk van 57 en de tweede meting kwam op 46 uit. Toen heb ik maar even een opkikkertje genomen. Later was m ´n onderdruk 70. Wat een verschil joh!

Verder gaat hier alles goed. Ga proberen er weer een ritme in te bouwen, dus we zijn benieuwd! GA nu aan m ´n suprises, dus ga een andere keer weer meer schrijven!

Bye bye!

Hello,

Nou op controle bij de verloskundige was alles goed, bloeddruk was netjes (iets laag) dus de dropjes helpen wel haha jammie.
Verder loopt die kleine nog steeds een week voor op groei, het schijnt een flink kindje te zijn.
Nou ja, we zien het wel. Zolang hij maar gezond is toch? (als het maar geen 10 ponder wordt hellllp)
Ons babykamertje is echt een stoere jongenskamer Carina. Alle muren zijn wt, op 1 muur na, die is antraciet grijs met een fel blauw rechthoek erin geschilderd. Het is onwijs gaaf geworden!! Nu nog wachten op de meubletjes (nog 1weekje wachten) en dan gaat het er op lijken. Dan nog een keertje shoppen voor accesoires en nog de stoel afmaken.
Ik heb een 00 jaar oude stoel van een overgroot tante. Daat heb ik alle stof en vulling enz vanaf gehaald en heb ik (nou ja vooral mijn man) geschilderd. Nu moet er nog nieuwe bekleding op, wordt nog een hele klus. Daar gaat mijn moeder me bij helpen.
Dus aldus lekker bezig.
Liefs Aapje

Haaaa Meiden !

Daar ben ik weer eens.......oooo schaam me diep hoor dat ik lang niks meer van me heb laten horen...sorry....
Zie dat we alweer aan de bijtjes nummer 3 zitten !
Waren we eerst nog aan het klussen voor een baby zijn er nog weer een paar aan het klussen geslagen, maar dan voor andere dingen; hihi.
Carina alias Piet Piraat ( hahahaha ); Complimentjes voor het mooie reslutaat van het ledikantje en het bankje; lekkere frisse kleurtjes. Hoe gaat het met de zwangerschap ? Voel je je helemaal oke ? Zie zo een mooi buikje op de foto ! Bevalt de piratenles ?
Aapje; Leuk zeg om zo'n oude stoel op te knappen die uit je familie komt; das dan toch wel bijzonder he. Las dat je ook last hebt van een te lage bloeddruk.....kan ik je een handje geven. Heb er helaas een aantal weken erg veel last van gehad en ook ik ben nu een met de dropjes, chips en cup-a-soup en heb regelmatig bezoek van de sterren.......maar ach ja.....we weten waarvan het komt en een dropje op zijn tijd is geen straf en de rest maar lekker rustig aan doen ( soms wel moeilijk als je geen zitkont hebt ).
Hunnybun; Hoe is het gegaan met de controle  ? Alles goed met de kleine meid en haar mama ? Heb je veel last gehad van de wond ? Las dat je nog vloeit......ik ben echt een leek op dit gebied hoor......is dat normaal zo lang nog na de bevalling ? Dacht dat dat maar een paar dagen duurde.............
Sientje; Jullie zullen wel helemaal in de Sinterklaas sfeer zitten he met die twee mannen. Vind het zelf altijd een gezellige tijd ! Heb zelfs al wat in het schoentje gekregen ! Snoep en het tijdschrift 'kinderen'. Hoe gaat het verder met Jip en Mees ?
Ben je al aardig aan het drummen; vind het toch zo stoer he !

Ben vandaag precies 16 weken zwanger ! De tijd gaat ineens zo snel !!! In het begin ging het zo langzaam maar nu.........
Sinds een dag of 2-3 is de misselijkheid weg.....zou het dan eindelijk over zijn ?
Overdag is er nog niet veel buik te zien; zie er uit alsof ik een paar weken wat meer heb gesnoept/gesnackt. Maar tegen de avond en vooral na het eten zie je het wel al goed. Tot nu toe ben ik ruim een kilo tot anderhalve  kilo  bijgekomen; das toch netjes he.
Deze week even naar de therapeut geweest vanwege mijn rugklachten; ik heb wat oefeneningen meegekregen. Maar tijdens de yoga hoorde ik al dat het vrij normaal is dat je in je begin wat last kunt hebben; heeft te maken met de hormonen en de banden.
Van mijn bloeddruk heb ik veel last; moe, slap, duizelig, hoofdpijn, misselijk etc. Ik sleep nu overal mijn dropjes mee naar toe en doe echt heel erg bewust mijn eten over de dag verdelen zodat mijn maag altijd is gevuld en ik moet zeggen. Op zich gaat het wel alleen als ik te lang heb gewacht met iets te eten, maar ach ja ik weet waarvan het komt allemaal en eigenlijk mag ik helemaal nog niet klagen, voor de rest gaat het prima !

Morgen heb ik yoga in het warme water ( dat hebben we een keer per maand in een kuuroord in de buurt ); ik ben benieuwd.....lijkt me erg lekker.
Nog een week hebben we het erg druk met werk en prive en daarna hebben we het (eindelijk) een stuk rustiger hiero......we kijken er naar uit !

Allemaal een heel fijn weekend en vergeet niet de Sinterklaas liedjes te zingen en jullie schoen te zetten he !

Groetjes, Sylvia

oooohhh kluns dat ik ben, heel mn bericht weg ik ik typte juist, doeiiii
Hoe krijg ik het voor elkaar.

Ef opnieuw dan maar.
Wat een weer he, het waait hier zoooo ontzettend hard. Vanmorgen mn bak met konijnenvoer door de tuin heen, gelukkig lag het voer nog op het hok (daar staat die bak op) dus dat kon ik er wel weer in schuiven.
Bij myron is het ook een stormachtig kamertje, want de wind staat er precies op.
Ze was ook heel de nacht erg onrustig. Op gekke tijden drinken, toen had ze weer gepoept en alles bij elkaar hebben we heeel weinig geslapen vannacht.
Ze was dan ook zo moe vanmorgen om een uur of half 5 dat ze niet meer in slaap kon komen. Dan lig ze maar te zwaaien met dr armpjes.
Ik ga zo een bakerslaapzakje kopen want dat niet in slaap komen heeft ze ook altijd van smiddags half 5 tot een uur of 11. Ze is dan te moe en houd zichzelf wakker.

Verder was alles in het ziekenhuis goed.
We waren er om 15 uur en om 15.20 zouden we aan de beurt zijn, maar ze moest drinken om 15 uur dus ik was er lekker op tijd.
Nou we gingen precies om 16.30pas naar binnen, Echt balen hoor.
Was pas om kwart voor 6 thuis, in de spits in rotterdam, in het donker en voor het eerst na de operatie met myron achter in.
Beetje spannend dus, maar het is goed gegaan.
Dr cyste hadden ze onder de microscoop bekeken en er waren gelukkig geen kwaadaardige cellen gevonden dus dat was allemaal goed.
Wel hebben ze een eierstokje weg gehaald, wat ik niet begrepen had. Maar die cyste was echt in dr eierstokje begonnen en gegroeid dus dat moest gewoon weg.
Wel heeft ze nog 2 eileiders.
Ze moet dus in de toekomst met 1 stokje zwanger worden,
Nou nog even niet bij nadenken, en met 1 eierstok kan je wel vruchtbaarder zijn als wij allemaal bij elkaar moet je maar denken.

Nou fijn dat het met de zwangere ook allemaal goed gaat en dat de meeste kwaaltjes weg zijn, Die lage bloeddruk is wel vervelend, dus lekker blijven snoepen dames.
Ik mocht geen dropjes dus genieten.

ik ga ef verder met mn huisje soppen want de nesteldrang die ik niet heb kunnen hebben door alle omstandigheden heb ik nu.
Mn moeder komt zo stofzuigen want dat mag ik nog niet. dus alles weer lekker fris zo.

tot snel
liefs hunny

En we hebben weer een inbreker!

Carina, wat zie je er goed uit meid!
En de stampertjes..........................wat geweldig! Ben dol op Puk.........
Gaat het goed met je??

Sientje: begin je al een ritme te ontdekken bij je mannetjes??
Maudy doet het prima, wekker gaat om 7 uur, maak ik haar wakker, krijgt ze een fles en de rest van de dag vult ze zelf in met 5 flesjes.........de ene keer om 21.30 de andere keer om 20.30 en als ze echt honger had (en dat heeft ze vaak!!!) is om 19.30 de laatste fles. Ze drinkt 5 keer 200 cc en is dan ook gigantisch.........denk dat ze deze week de 6 kilo heeft gehaald...........en dat met nog geen 11 weken oud..........

Anyway, hoop dat het goed gaat bij jullie, meiden!

Kus uit een winters Velp............het sneeuwt hier af en toe..........

Hoi hoi!

Fijn om te lezen dat het bij iedereen zo goed gaat. Ondanks dat het koude weer voor de deur staat, hebben we toch positieve berichten! Wel balen inderdaad van de lage bloeddrukken. Maar beter te laag dan te hoog!

En die Syl! Hahahahah, wat een giller, een paar dagen bloeden... je bedoelt een paar weken... hahahahah. Nee hoor, is bij iedereen verschillend. Ik heb een week of 5 ongeveer nog gevloeid. Een vriendin van mij 10 weken. En weer een andere rond een week. Dus er is niets over te zeggen. Afwachten dus! Hahahahaha.

Ja, wij zijn hier bezig met sinterklaas. Maar nog niet zo heel erg hoor. O, dan bedenk ik me ineens dat ik zo nog een loopfiets voor Mees moet bestellen! Ga ik zo direct doen!

Oja, nog een nieuwtje! Dinsdag was Jip weer huilerig, veel en vaak eten. Toen bedacht ik me, goh, zou het niet een regeldag zijn. Die heb je rond de 10 a 14 dagen, 6 weken en 3 maanden. En laat hem nou net 3 maanden zijn... Dus wij afwachten wat de veranderingen zouden zijn. En wat denken jullie????? Kwam ie de volgende ochtend om kwart voor 6! En de nacht erna om kwart voor 7, en vanochtend om half 6! Ben echt super trots op hem! En wat scheelt dat zeg! een nacht doorlsapen. Je hebt meteen energie voor 10!

Oja, ben bezig met kleren uitzoeken. Hij gaat nu richting maatje 62. Ja Rimke, hij is nog niet zo heel groot! Met 3 maanden ongeveer 57 cm en 5 kilo. Mees was ook zo klein. Maar we deden met hem wel lang met de kleding. Maar wat nu zo is, is dat ze precies andersom lopen kwa seizoen. Precies een half jaar. Met mees gingen we met maatje 62-68 richting zomer, en nu met Jip richting winter. Ach, ook wel leuk hoor wat nieuwe dingetjes kopen!

heb ik nog meer nieuws. nee, voor zover ik weet nog niet. als me wat te binnen schiet horen jullie het! Straks popstars kijken he!

Liefs van mij

Oja! Het afvallen gaat goed! Woog maandag 69,3. woensdag 69,0, donderdag 68,4 en vandaag 68,0! Hehe, na al die weken dat er maar een kilo afging gaat er nu eindelijk wat meer af! Ben sins vorige week aan Sonja. En met bewegen erbij gaat het nu lekker. Wat wel zo is, is dat m ´n ongi zo langzamerhand aan het weggaan is, dus ga ook weer wat vocht verliezen.

hey!
wat leuk dat er weer veel getypt is!
had lekker wat bij te lezen!!!

@ aapje.. dus de bloeddruk was wel iets gestegen? kijk.... waar dropjes wel niet goed voor zijn!
en leuk joh! zo'n oude stoel! ik wil misschien ook een stoel, maar ik denk   niet dat ik er nog aan toe kom. ik wil nog zooooo veel! hahaha
eerst maar eens afmaken waar we nu mee bezig zijn en dan kunnen we altijd nog kijken.

@ sylvia..
16 weken alweer! gaat nu snel he! ik herken het wel. vond het na de 14 weken ook ineens rap gaan. ik moet zggen dat bij mij de misselijkheid ook een eind weg was met 16 weken. dus wie weet ben je er straks ook vanaf!
zolang je maar regelmatig wat eet he!
en ook jij mag lekker aan de drop.. wat vervelend nou!!!
en dat buikje.. dat groeit straks hard zat hoor! ik merk zoveel verschil met bijv vorige week. toen zat ik nog de hele middag op mijn knieen plintjes te zagen. .en nu? voelt het alsof ik al veel meer met me meesjouw!

@ hunny.. wat fijn dan jullie goedgekeurd zijn! wel gek van dat eierstokje. .dacht dat ze die hadden kunnen redden? maar met 1 kun je ook gewoon zwanger worden hoor! dus dat gaat vast wel goedkomen! ben je al aan het bedenken hoe het is om oma te zijn dan??? hahaha
bij ons staat ook de wind oip het babykamertje.. hoop niet dat die van ons daar last van gaat krijgen... we zullen zien!

@ rimke.. leuk dat je weer even in komt breken!
en wat fijn dat je het ritme al gevonden hebt met maudy! ik ben zo benieuwd hoe dat bij ons allemaal zal gaan. het lijkt zover weg nog, maar de tijd lijkt wel te vliegen op het moment!
met mij gaat het goed hoor! heb niks te klagen eigenlijk. het wordt wel allemaal wat meer sjouwen met die buik, maar dat weet je als je eraan begint toch!
ik werk weer wat regelmatiger als invalkracht en ook dat bevalt prima. kan nee zeggen als ik een dagje geen zin heb, en heb geen verplichtingen zoals rapportgesprekken oid.
bedankt voor het compliment van het ledikantje.. ik ben ook helemaal fan van de tekeningen van fiep westendorp.. we overwegen zelfs het kaartje in die stijl te doen. maar helemaal zeker zijn we er nog niet van.
er is ook zoveel keus!

@ sientje even een applaus voor jou! wat ben je goed bezig emt afvallen zeg! wat is eigenlijk je streefgewicht?

ik heb gisteren en vandaag weer lekker gewerkt. gezellig in een groep 3, met hele lieve kids! zo wil ik wel vaker uit mijn bed gebeld worden!
ben nu wel best moe, dus zal vroeg gaan slapen vanaaf! maar dat mag wel, al zeg ik het zelf!!!

dit weekend zijn we in veldhoven, dus zal niet echt online zijn. die weekenden zijn altijd erg gezellig, maar wel druk. je hebt toch bepaalde verplichtingen en mensen waar je even langs wilt. maar dit is waarschijnlijk de laatst ekeer voor de bevalling dat ik daar in de kroeg kom, dus wil nog wel even mee gaan!
de volgende keren is het voor sint, de verjaardag van schoonmoeder en misschien 2de kerst.
en dan.. dan komen er nog wat mensen voor de verjaardag van mark begin januari en dan pas weer voor beschuit met muisjes denk ik! ik vind dat nog steeds een gek idee.

gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? of blijven jullie lekker thuis emt dit gure weer?
groetjes!

Terug
Bovenaan