bezige bijtjes 3

vandaag op controle geweest bij de verloskundige.
alles was weer goed, en de kleine groeit volgens het boekje.

heb mezelf verwend met een lekkere joggingbroek voor de komende weken en voor gupje ook nog een leuk nijntje shirtje en slofjes gekocht.

ook even langs de markt geweest voor de nodige vitamientjes... maar ben daar altijd zo hebberig... liep ik naar de auto met 1,5 kg appels, 1 kg peren, 30 mandarijnen, een bloemkool en een groene kool.
ok.. niet echt slim.....

groetjes!

He meis,

Super toch, dat je nog zoveel kan doen. En zelf je werkzaamheden bepalen is goed geregeld! Raar dat het inenen zo hard gaat he? Eerst kan je de weken wel voorbij kijken (zeker na een miskraam...........I know, en dat was er maar 1......) en dan gaat het inenen zo snel! Lekker van genieten, zeker als je je zo goed voelt! Is zo bijzondere periode vond ik, zou bijna zeggen dat ik er te weinig van genoten heb. Maar ik kijk heel erg vooruit altijd en vergeet dan te genieten...........wel jammer. Tip voor jou dus......whahaha!!
Echt ontzettend leuk hoor, die meubeltjes! Leuk om te gaan fantaseren dat jullie uk er zometeen in ligt. Onwerkelijk, vond ik ook.
Maar als jullie kleintje er zometeen is, weet ik zeker dat het goed is..........is zo raar, om van een vreemd persoontje meteen zoveel te houden en het zo eigen te voelen.........echt heel bijzonder!
Lekker gaan genieten! Is jullie van harte gegund!

Dikke kus!

Hoi hoi,

Reageer een andere keer weer wat langerr hoor, maar zit nu niet zoveel achter de comp ivm nachtdienst van m ´n vriend. die slaapt dus overdag. Maar wee niet getreurt, de labtop is besteld! Waarschijnlijk van het weeekend loopt ie te draaien! Ga snel stoppen, want vriendlief moet slapen! Bye bye!

Hunnybun: Alles oke met jullie drietjes. Moest wel ff slikken hoor toen ik las dat ze bij Myron een eierstokje hebben weggehaald. Tuurlijk kun je ook met een stokje zwanger worden maar toch....het idee is niet leuk ! Geef haar maar een dikke kus van ons.

Carina; Lekker aan de vitamientjes. Haal ook iedere week veel vers fruit maar vergeet het vaak te eten....slecht he ! Dus ik maak het niet al te lang.......want ik ga een appel of manderijn nemen.

Hier gaat alles prima !!!!! Sinds een week is de misselijkheid helemaal weg: YOEPIEIEIEIEIEIEIEIE. Ook de moeheid is weg en ik heb geen last meer van de lage bloeddruk. Ik zit nu dus in de witte broodsweken van de zwangerschap.
Maarrrrrrrrrrr......ik plaats van dat alles is mijn buik mega gegroeid; op één week tijd; ongelofelijk ! Qua gewicht nog niks extra's bijgekomen.
Ik heb niet last van dat dingen anders smaken of ruiken of dat ik dingen niet lust.
Het enige dat me opvalt is dat ik krentenbolletjes me niet meer aanstaan ik de garnalensalade niet is aaaaan te slepen; lekker op brood maar ook gewoon hup met de lepel in het mondje....mmmmmmmmmmmmmm.

De yoga bevalt me super; had ff twijfels maar die zijn weg.
Afgelopen zaterdag hadden we yoga in het water; echt heerlijk !

Gisteren zijn we weer op controle geweest en omdat de verloskundige een echo cursus volgt kregen we een extra echo zodat ze kon oefenen.....wat een straf.
Jeeeeeeeeeeee zeg wat is hij/zij flink gegroeid ! Past niet meer in beeld.
De vorige keer was hij-zij niet wakker te krijgen en nu was het andersom; niet stil te krijgen. Het was zo leuk en mooi om te zien. Alles was verder prima alleen mijn bloeddruk is nog verder gezakt maar gek genoeg heb ik daar geen last van; in tegendeel. Kan doordat ik veel last heb gehad van kwaaltjes dat die  lage bloeddruk  me parten heeft gespeeld en nu ik geen kwaaltjes meer heb die lage bloedduk niet echt opvalt......tenslotte hebben tig mensen lage bloeddruk die het niet eens weten.
Eerst waren we echt overtuigd van een jongen maar na de echo zeiden we beide unaniem tegelijk.....het kon wel eens een meisje zijn....gewoon gevoelsmatig.
Nog 4 weken en dan weten het....spannend ! Maar het allerbelangrijkste is dat alles gezond en wel is.

Inmiddels ben ik klaar met de urine op te vangen voor moeders voor moeders. We hebben een mooi echo lijstje gekregen als extra-tje.

Zo nu ga ik aan de vitaminen en dan lekker onder de wol. De laatste weken is het hier te druk met van alles en nog wat; soms komen de dingen zo allemaal bij elkaar. Vanaf volgende week wordt het gelukkig weer ff wat rustiger.

Alvast een fijn weekend !

Gr. Sylvia

joehoeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben nu aan het typen vanaf onze labtop!
Echt leuk zeg! Gewoon in de huiskamer!
En wat typt dit toetsenbord lekker joh, en zo stil!

Zo, moest ik even kwijt. Hoe is het verder met iedereen?
Hier alles z ´n gangetje. Beide knullen zijn ziekig, de ene verkouden en de andere echt verkouden en hoesten. Echt zielig joh!

Nou, weer genoeg geschreven. Oja, vorige week ben ik anderhalve kilo afgevallen! En sinds maandag is er ook alweer zeven ons af!
Gaat lekker!

Liefs van mij

@ rimke...
wees maar niet bang. we vergeten echt niet te genieten!!!
ik sta er ook wel versteld van hoe snel het nu gaat. de eerste weken leken voorbij te kruipen. enje weet hoe dat met 1 miskraam is, laat staan na 3! maar sinds de 20 weken voorbij zijn, en ik ook weer wat meer aan het werk ben. lijkt de tijd te vliegen!
hoe is het met maudy? groeit al lekker zeker!

@ sientje
joepei! de laptop! heerlijk he.. lekker beneden aan tafel kunnen zitten. ik wilde heen pc boven, dan zit ik veel te veel daar, en dat vind ik zo ongezellig!
beterschap met de zieken!

@ sylvia...
heerlijk he! al die gekke kwaaltjes van het begin die nu weg zijn! bij mij duurde het ook tot ongeveer de 16de week.
en weet je.. gneiet er maar van, want nieuwe klachtjes zullen zich snel genoeg weer melden! hahaha (weet er jammer genoeg steeds meer van)

wat lekker trouwens dat je nog een echo hebt gehad. als ik nog in veldhoven had gewoond, had ik me opgegeven om op een school mee te werken. die moeten ook leren echo's maken. maar hier in de buurt weet ik niet of dat is, en nu met ruim 28 weken lijkt het me ookm niet meer echt de moeite.
wij wachten nu lekker vol spanning op ons gupje!

mijn wereldje draati nu wel erg veel om de baby. het kamertje komt steds een beetje verder af. tussen de andere klusjes en het opruimen van klusspullen en verhuisspulen (lijkt wel of dat nooit helemaal opgeruimd is...) door, werken we hard aan een leuk kamertje voor onze gup.

ik ben blij dat ik ook weer wat werk. het geeft afleiding en je bent ook nog met wat anders bezig dan de baby.
even niet alleen maar toekomstige mama zijn, maar lekker weer ff juf!
morgen mag iik een dagje in een groep 2. erg leuk die kleuters, maar fyziek wel zwaarder dan een oudere groep kinderen. dus ik kijk even hoe het gaat. wordt het niks na 1 dag, hoeft de vervaningscoordinator me niet meer voor de kleuters te vragen.
ik kon nu ook nog nee zeggen, vertelde hij, maar hij dacht dat ik het misschien wel leuk vond. aan kleuterjuffen heeft hij in de vervangerspool geen gebrek. maar ik wil mijn dagen nog lekker actief vullen!

doen jullie trouwens aan sinterklaas?
wij wel... vrijdagavond bij ons thuis pakjesavond met mijn familie
en zaterdagmiddag pakjesmiddag met marks familie.

@ hunny.. hoe is het met de kleine myron?
@ aapje.. las op je hyves dat het kamerje gearriveerd is.. ben erg benieuwd naar het resultaat!

groetjes!

Hier weer eens een berichtje van mij.
Lekker Sylvia dat die misselijkheid over is! Nu wachten op het brandend maagzuur!!hahaha.
Onze babykamer is geleverd afgelopen donderdag. We hebben meteen alles in elkaar gezet, nu nog een beetje stylen en opruimen en dan zal ik de foto's op hyves zetten.
Het is nu nog een beetje kaal maar ik kon wel lekker de kleertjes en zo al in de kast leggen.
Nu zijn we bezig met de geboortekaartjes, wel moeilijk hoor wat we nou moeten kiezen...
Gisteren trouwens flauw gevallen op het werk, ik werd niet lekker en voor ik het wist lag ik al. Mijn collega meteen mijn bloeddruk gemeten en die was 80/55 dus wel erg laag..
Ik ben daarna lekker naar huis gegaan, vond het wel mooi geweest.
Nu voel ik me weer prima maar na het flauw vallen voelde ik die kleine ineens niet zo veel meer dus ging ik me zorgen maken.
Maar sinds vanmorgen is hij weer duidelijk aanwezig, gelukkig.
Nou meiden, ik ga zo ff verder in de babykamer zodat ik morgen hopelijk de foto's kan showen.

Liefs Aapje

hoi meiden
schaam schaam schaam  ik ben al zolang niet geweest.
Nouja ik ben wel geweest om te lezen, heb zelfs meerdere pogingen gedaan om te schrijven maar een keer delete ik mn bericht, toen deed het forum raar en gister was ik bezig en toen sloopte ik de letter s op mn toetsenbord.
Maar goed, daar hebben jullie natuurlijk niks aan, maar ik hier ben ik weer ef.

Het gaat allemaal goed hierzo.
De meeste visite hebben we gehad en nu gaan we werken aan een schema voor myron.
Dus slapen, eten, knuffelen, ef spelen in de box en weer naar bedje,
Soms lukt dit en soms niet hahaha.

Gister nog naar de dokter geweest met haar want toen ik ze uit bed haalde zag ze er zo grauw uit, lag bellen te blazen met speeksel en ze keek alleen maar naar boven, een beetje weg gedraaid zeg maar, heeeeeel eng.
Ze lag ook te poepen dus de dokter denkt dat ze iets te lang gepersd had en daardoor een beetje weg gedraaid is.
Nou gelukkig was het ook zo weer over hoor, maar wel ef schrikken,
Ben toch wel een heeeel bezorgde moeder na al mn ziekenhuis ervaringen.
Nu gaat alles weer oke.

aapje, hoe is je kamertje, ben je al klaar met stylen en inrichten.
Wat leuk he, alles inrichten enzo.
En bijna verlof he, nog een paar weekjes.
Ben je niet meer flauw gevallen, dat lijkt me wel een heel rare ervaring.
Heb het zelf nog nooit gehad.

carina, hoe gaat het met werken, je heb het wel naar je zin he, zo af en toe een paar uurtjes  werken.
Ik kan me echt nog niet voorstellen dat ik haast weer moet gaan werken, ook al duurt het nog 3 maanden.
Hoe gaat het met je buikje, groeit ie lekker door.

syl, hoe is het met jou, al je kwaaltjess nog steeds weg.
En wanneer komen jou babyspullen thuis, of duurt dat nog wel ef.

sientje, gaat het bij jou ook oke,
Hoe doe jij het met jip, en met mees toen hij nog baby was, met het regelmaat in de dag.
Met slapen enzo en naar bedje brengen.
Ik doe nu, slapen, eten, knuffelen, ef in de box en bij tekenen van moe lekker naar bedje brengen.
Ze huilt dan wel ef, maar dat doet ze denk om in slaap te komen.
Ik ben benieuwd hoe jij dat doet.

nou ik ga ef de was doen,
myron kon vorige week helemaal niet poepen, heb ik 2 keer lactulose toe gediend, en andere voeding genomen, en nu poept ze zich helemaal leeg.
Maar ook elke poepluier zijn schone kleertjes bij nodig.
Ben nu ook maar weer op de oude voeding terug gestapt.
hoop dat het helpt.

nou ik ga
groetjes hunny

Terug
Bovenaan