BI bij pilgeneratie

Joh ,dat bekkeninstabiliteit bestaat helemaal niet. Ik ken meerdere vrouwen die het zogenaamd hebben, nou de ene zit in een rolstoel en de andere loopt gewoon nog door het dorp. dat kun je toch niet serieus nemen? Vroeger bestond dat inderdaad niet, deze generatie gaat al gillen van een harde buik (had je trouwens vroeger ook niet!)
 
Nou sorry hoor laatste anoniem, ik weiger deze generatie vrouwen af te laten doen als aanstellers. Ik heb zelf bekkeninstabiliteit en geloof me, je hebt echt veel pijn en vrouwen van vroeger zouden ook niet zomaar door kunnen gaan hiermee!! iedere generatie krijgt te maken met andere ziekten en het is kortzichtig om alles af te doen als aanstellerij.

Je zou het zelf eens moeten ervaren hoe het is om van de een op de andere dag niet meer te kunnen lopen!

En dat vrouwen vroeger meer konden geloof ik niet, wij kunnen weer andere dingen maar zeker niet minder.
 
Ik hoop dat door onderzoeken als deze eidelijk eens een verklaring gevonden wordt waarom zoveel vrouwen hun zwangerschap met BI moeten doorbrengen.

Het zou heel goed kunnen en ik vind het een logischer verklaring dan dat alle vrouwen van tegenwoordig slap en aanstellerig zijn, dat geloof je toch niet?
 
Hoi Fie,

Het maakt ook niet uit hoe lang je de pil niet meer slikt, maar DAT je hem geslikt hebt zou volgens het onderzoek genoeg zijn om eerder BI te ontwikkelen. Er wordt trouwens ook een verband gelegd tussen pilgebruik en ME!
 
Ik blij dat ik de pil nog nooit geslikt heb!!!! Vind het gewoon helemaal niets al die hormonen in je lichaam.
Denk dat het serieus wel zo kan zijn dat dit er mee te maken heeft. Maar ik denk ook dat de vrouwen van vroeger meer lichamelijk werk moesten doen dan nu. Heb zelf wel es gehoord dat daar het probleem zit. Denk aan op het land werken. Het zware wassen zonder wasmachine. Op je knieen de grond dweilen. En nog veel meer. Ik merk bij mezelf dat ik ook best een pieperd ben ivergelijking met mijn moeder en oma bijv. Ik ben veeeeel makkelijker in het huishouden ook.... helaas....
 
Ik blij dat ik de pil nog nooit geslikt heb!!!! Vind het gewoon helemaal niets al die hormonen in je lichaam.
Denk dat het serieus wel zo kan zijn dat dit er mee te maken heeft. Maar ik denk ook dat de vrouwen van vroeger meer lichamelijk werk moesten doen dan nu. Heb zelf wel es gehoord dat daar het probleem zit. Denk aan op het land werken. Het zware wassen zonder wasmachine. Op je knieen de grond dweilen. En nog veel meer. Ik merk bij mezelf dat ik ook best een pieperd ben ivergelijking met mijn moeder en oma bijv. Ik ben veeeeel makkelijker in het huishouden ook.... helaas....
 
hoi maaike en de rest,

Nou dan klopt t voor mij weer wel, ik heb hpu (ongeveer net zoiets als me) en dus de pil jaren geslikt en nu bekkeninstabiliteit en voor degenen die dit onzin vinden: bekkeninstabiliteit is echt geen pretje! Ik zat liever niet thuis, maar je kunt echt niks meer.. Nu is de mate natuurlijk per persoon verschillend, maar je hebt t heus niet voor de lol! en ik geloof dat 50% v/d vrouwens hier last van kan krijgen, dus dat is idnerdaad veel!
gr fie
 
Terug
Bovenaan