BI bij pilgeneratie

Hallo allemaal

Ook ik wil graag reageren BI zit helaas niet tussen onze oren voor diegene die dat denken. Je hebt inderdaad mensen die het in hele erge mate hebben en in mindere mate. Net zo als je een griep kunt hebben. Bij de oudste moest ik me maar niet aanstellen volgens de VK want iedereen krijgt toch kinderen en daar hoort een beetje pijn bij, nou niet als je je eigen kind niet in badje kan doen op het einde van de kraaamtijd lang staan ± 3 minuten kon ik niet het was net of mijn kruis ergens op de grond lag. Uiteindelijk werd na 3 maanden door de gynaecoloog bevestigd dat ik BI had door goede therapie ben ik er na heel lang boven op gekomen.( ± 4 jaar) Hij vertelde inderdaad dat als je ± 10 jaar de pil hebt geslikt dat je dan meer kans hebt op BI. Ik mocht van hem ook liever niet eerder dan 3 jaar ertussen weer zwanger worden. Van hem moest ik mij melden als ik 12 weken zwanger was vanaf toen heb ik fysio gehad tot ± een half jaar na de bevalling de 1e 5 dagen moest ik boven blijven na de bevalling en af en toe een rondje lopen doordat ik hier goed naar geluisterd heb heb ik de schade beperkt. Ik voelde me na 10 dagen zelfs zo goed dat ik zelfs gewandeld heb zonder daarna niets meer te kunnen.Nog even over 10.52 over je moeder niet naar luisteren om direct weer van alles te moeten doen het is bewezen dat dit helemaal niet goed. Je bent niet voor niets 6 weken kraamvrouw!
 
Mijn arts vertelde me ook dat als je lang de pil gebruikt hebt dat je meer kans hebt op BI! Het is nog niet zo bekend en niet wetenschappelijk bewezen maar het zal niet lang meer duren of het komt in de openbaarheid!

groetjes Mieke
 
Terug
Bovenaan