Bibbers

Jeetje! Respect!
Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten regelen met mijn werk en die van mijn lief plus mijn dochter die op school zit...
Mijn klasgenoot gaat in Rotterdam dat is ook een vreselijk verhaal trouwens...
Die krijgt ivf... ze was laatst zwanger en helaas bij 14 weken toch een miskraam... bah... die krijgt eerdaags weer een terugplaatsing... ze heeft een tweeling levend ter wereld gebracht ongeveer 6 jaar terug, de eerste overleed met 3 maanden en de andere met 8 maanden ze hadden een hartafwijking... dus zij heeft geen kinderen van haar eigen... met dat soort verhalen knijp ik dan mezelf in me handjes echt te erg dat!

Dus ik begrijp heel goed dat je alles maar dan ook alles eraan doet al moet je naar Afrika
;-)

liefss Anne

Het scheelt dat het ziekenhuis hier in de buurt, waar we dus eerst onder behandeling waren, mee wilt werken voor evt echo's enzo. En dat is een kwartiertje rijden. Dus dat scheelt ook echt een boel!
ja iedereen verklaart ons voor gek.. maar als je niet weet hoe het is om er langer over te doen.. wij zetten gewoon alles op alles.. ook al moeten we idd naar afrika :D

Ow dat scheeld idd enorm!
Fijn dat ze zo willen meewerken : -)
Alles komt zeker wel goed daar vertrouw ik op... het is inderdaad wel zo dat mensen die binnen een vloek en een zucht zwanger zijn niet begrijpen hoe emotioneel dit allemaal is en hoever je gaat...
Hoe vaak ik gehoord heb van ach neem toch even pauze meid je bent pas 32 dat komt wel goed of je hebt er toch al 1? Dan is die tweede toch geen prioriteit??
En daarmee word je dan finaal tot op het bot toe beledigd en gekwetst...

Ik ben zo blij dat ik hier mijn steun wel kan vinden... kan het niet vaak genoeg zeggen dat ik ontzettend blij ben met jullie!!

xxxxxx

Wat super nieuws en dat voordat jullie het ivf traject in zouden gaan dit scheelt zoveel stresss.
Van harte gefeliciteerd en geniet ervan. Ik ben nu 8 weken zwanger.

Fijn dat het andere ziekenhuis meewerkt bosbesje, anders is het idd niet te doen. Ik moest voor mijn iui's soms 5 echo's in 7 dagen. Pfffff..Maar wat je zegt, je gaat toch door! Ik duim meis!!! Morgen TP toch? Sterkte met die killing 2 weken!

Ja wenser hoe gaat het met jou
:-D

Ik ben vandaag iig ongesteld geworden en hopelijk zet het goed door zodat poging 4 mag gaan starten...
Oewww bosbesje spannenddddd!!!

*duim zo hard voor je *

@wenser deze week de echo toch??
Goodluck lieverd! Denk aan je
:)

xxxx

Terug
Bovenaan