Bibbers

Oh jeetje das bijna een week later. Nog langer in spanning. Hoeveel cryo's zijn er en hoeveel gaan ze dan ontdooien? en hoe weten ze dan dat je ei pas vrijdag/zaterdag springt? Moet je nog iets spuiten dan of helemaal niet?

En annemarie; hopelijk snel door naar de volgende ronde met meer hormonen en een goed ei!
Ik heb pas volgende week de echo. De spanning loopt hier ook wel op hoor, vooral omdat ik nog niet echt wat voel. Nog 7 dagen...
gr.
Wenser

Hey wenser,

in principe werkt alles hetzelfde als een "gewone" icsi poging.. alleen spuit ik weinig hormonen. Maar dit kan alleen als je een hele regelmatige cyclus hebt. Dus dat scheelt gewoon een heel gedoe.
ik moet lh-testen doen om mijn eisprong op te sporen.. en ik kan zelf al een beetje gokken wanneer die is... dus vandaar ;)

Yes, we hebben een kloppend hartje gezien!Het zag er allemaal goed uit, ik ben nu 7 weken volgens berekening en volgens de grootte (1 cm) en waarschijnlijk is het bloedverlies een kleine beschadiging in mijn baarmoeder, nog van het innestelen, dat nog niet dicht is.
En over 2 weken mag ik nog een keer komen. Wow, ik kan het nu pas echt geloven. Ik ben echt heel opgelucht, merk ik. Nu jullie gauw achter mij aan!xxxWenser

Yesssss!!!
Zie je nou!! Ik wist wel dat het goed zou zijn
:-D
Ben superrrr blij voor je en ik hoop inderdaad dat ik snel mag aansluiten bij je, ik zal mijn best doen : -p

Geniet van je echo lieverd!

xxxx

Ja lijkt me een goede deal en gezellig ook. Grappig dat jij niet twijfelde en ik wel zo. Misschien altijd wel als het jezelf betreft ;-)
Zit jij op dag 5 nu?

Terug
Bovenaan