Big Brother (vervolg van topic 31-08-05 door Batsertje gemaakt)

Nou, ik heb er wel weer een hoor

Hebben jullie Dido vanavond gehoord!!!!!!!!
Die twee mannen zaten haar op te hemelen alsof ze moeder thresa is, en dan zegt ze: Ik vind mezelf niet zo knap hoor (niet waar, vindt ze wel) en Ik heb ook een leuk karakter hoor (ook al niet waar, en ik kan het weten.....)

Echt zielig om op die manier de publiciteit te zoeken. Maar goed, wel leuk leedvermaak. Heb het een paar keer niet gezien, maarre hebben Mennno en Ingrid echt een relatie??

Blijft leuk hoor, houden we erin meiden!!
Liefs Annet

Hey meiden !!!1

Ik heb natuurlijk ook weer voor de buis gehangen vanavond en ik vind die Dido echt een vervelende verwaande trut ( maar das mijn mening ) .
Ik vind die 40 jarige ( weet ff haar naam niet meer ) nog veeeeeeeeeeeeel erger !! Wat een enorme onruststoker is dat mens, die zou ik er DIRECT uitstemmen, nomineren die trol !!
Ik vind het zow sjielug voor dat jonge meisje............. die wordt echt helemaal door de mangel gehaald door de zogenaamde volwassenen !! Ben zelf 36 maar ik vind haar zow lieffffffff.

Pfffffffffff, dat wordt weer ergeren de komende dagen.

ik geloof niet dat die menno en die andere een relatie hebben, volgens mij speelt ie met haar ..........

groetjes,

Blanca

ooohh ja, ik werd er ook  kotsmisselijk van Joost en Menno, hoe ze Dido de hemel aan het inprijzen waren."Nog nooit hebben ze zo'n mooi meisje gezien", waren hebben ze al die tijd gezeten, op een onbewoond eiland ofzo?  Ze ziet er leuk uit  hoor daar niet van maar ik ken tig mooiere vrouwen.
En Chantal is inderdaad wel een beetje een roddeltante maar ik vind het commentaar dat de voice-over daarbij geeft niet fair. Dat ze Dido en Ingrid uit elkaar wil halen, dat ze de groep op haar hand wil zetten (dat gedoe met Lieske). Ik vond het op zich  nog wel goed van haar dat ze het nog me Lieske heeft uitgepraat.  Ze kunnen niet in haar hoofd kijken lijkt me. Het lijkt wel of Big Brother bezig is met een soort van actie tégen haar. Maar aan haar erger ik me (nog) niet zo. Nee, dan Tanja!!! Zij begint me  wel hoe langer hoe  meer op mijn zenuwen te werken. Hoe ze reageert op Lieske, dat gedoe met die muizevallen, misschien spelen bij haar de  hormonen op ofzo,  maar toch!
Ik heb trouwens wel vaker het gevoel dat Big Brother de kijkers een beetje een verkeerd beeld over de personen wil geven. Zoals dat gesprek tussen Ingrid en Rob. Rob zou dus denken dat Ingrid gevoelens voor hém heeft, dat probeert de voice-over ons duidelijk te maken. Ik vind dat allemaal een beetje vaag hoor. Ik denk dat ze het iets spannender en sensationeler proberen te maken dan dat het is.
Dat mag het van mij ook wel worden maar niet door middel van manipuleren.
Het wordt vanzelf wel spannender.
Liefs Nicole

Ik erger me ook dood aan die Chantal.. Ze loopt van de een naar de ander der verhaal te doen en denkt dat ze alles kan zeggen.. dan doet ze lief tegen Lieske en loopt stoer te doen tegen de anderen dat ze het wel ff gezegd heeft enzo..
En dan die Dido... sorry dat ik het zeg maar wat is er dan zo mooi aan die meid? Vind er niks knaps aan hoor! Ik kijk liever naar dat lieve koppie van Lieske.. lekkere spring in het veld waar niks mis mee is... Ze moeten haar niet zo op de nek zitten.. ze is niks minder dan de anderen.. zoals ik al eerder zei heb ik zelf ook vriendinnen van 20 jaar en daar ga ik niks anders mee om dan de meiden van mun eigen leeftijd (36)..
Ik denk dat het van Chantal ook een hoop jaloezi is... er zit volgens haar niks voor haar bij wat mannen betreft maar ze kan beter zeggen dat er geen man is die haar een blik waardig keurt... dat is haar probleem..
Magoed... er kan vanalles gebeuren nog toch? Hoop alleen niet dat Lieske genomineerd wordt en dat ze gewoon lekker blijft zitten waar ze zit..!
Owjah! en dan die reactie van onze zwangere vriendin...! Als ze lef heeft trekt ze zelf der mond los tegen Lieske maar dat durft ze niet.. een beetje achter haar rug lopen praten.. hou ik niet van.. ze heb het achter der ellebogen..!!

Groetjes Bats.

ONGELOFELIJK!!!! Wat een doos is die Tanja zeg!

moeten jullie hier eens kijken....

http://www.talpa.tv/web/show/id
=47633/contentid=9367/dbid=1/
typeofpage=47019

Wat een MEGAMUTS!!!
Dat mens is dus op zoek gegaan naar iemand om haar zwanger te maken? Dan spoor je toch niet of wel dan!
Ze denkt alleen aan wat ze wil maar staat er duidelijk niet bij stil dat zomaar vrijen zonder condoom met iemand die  ze haast niet kent haar ook een hele boel ellende kan bezorgen.. en haar kindje!!  Stel dat ze een ernstige soa heeft opgelopen! Hoe impulsief kan een mens zijn!!!

Allemachtig, wat een verhaal!!!
Ik kan me daar dus niets bij voorstellen he!! Bij mij is sex onlosmakelijk met liefde verbonden, en een baby ook. Vind dit dus een beetje raar om te lezen. Wel weer zo'n voorbeeld van: ja maar, ik wil het zo graag.....waarom bij andere mensen dan per ongeluk???

Liefs Annet

Terug
Bovenaan