ooohh ja, ik werd er ook kotsmisselijk van Joost en Menno, hoe ze Dido de hemel aan het inprijzen waren."Nog nooit hebben ze zo'n mooi meisje gezien", waren hebben ze al die tijd gezeten, op een onbewoond eiland ofzo? Ze ziet er leuk uit hoor daar niet van maar ik ken tig mooiere vrouwen.
En Chantal is inderdaad wel een beetje een roddeltante maar ik vind het commentaar dat de voice-over daarbij geeft niet fair. Dat ze Dido en Ingrid uit elkaar wil halen, dat ze de groep op haar hand wil zetten (dat gedoe met Lieske). Ik vond het op zich nog wel goed van haar dat ze het nog me Lieske heeft uitgepraat. Ze kunnen niet in haar hoofd kijken lijkt me. Het lijkt wel of Big Brother bezig is met een soort van actie tégen haar. Maar aan haar erger ik me (nog) niet zo. Nee, dan Tanja!!! Zij begint me wel hoe langer hoe meer op mijn zenuwen te werken. Hoe ze reageert op Lieske, dat gedoe met die muizevallen, misschien spelen bij haar de hormonen op ofzo, maar toch!
Ik heb trouwens wel vaker het gevoel dat Big Brother de kijkers een beetje een verkeerd beeld over de personen wil geven. Zoals dat gesprek tussen Ingrid en Rob. Rob zou dus denken dat Ingrid gevoelens voor hém heeft, dat probeert de voice-over ons duidelijk te maken. Ik vind dat allemaal een beetje vaag hoor. Ik denk dat ze het iets spannender en sensationeler proberen te maken dan dat het is.
Dat mag het van mij ook wel worden maar niet door middel van manipuleren.
Het wordt vanzelf wel spannender.
Liefs Nicole