Big Brother (vervolg van topic 31-08-05 door Batsertje gemaakt)

Hey Annet..

Soms denk ik dat ik wat ouderwets denk.. maar ben gelukkig niet de enige.
Voor mij ook geen sex zonder liefde.. Ik hoor genoeg over one night stands enzo.. en dat wordt nog heel gewoon gevonden ook..!  Mjah zo gaan die dingen he? wordt er dan gezegd.. en dan vinden ze me ook nog ouderwets en stijf...

Groetjes Bats

Nou, ik dus niet hoor!!!! Gelukkig heb ik wel het vermogen om niemand te veroordelen.
Ik heb het zelfs trouwens nog iets erger gemaakt. Ik wilde zelfs eerst trouwen voordat we aan een baby begonnen. Ik wilde echt meteen trouwen als ik per ongeluk zwanger zou raken. Maar goed, ben nu een jaar getrouwd en nog steeds niet zwanger.........zucht.
Misschien hadden we toch eerst voor de baby moeten gaan en niet zo ouderwets doen.....hahah
Nee, mij bevalt het prima hoor zo, en ook ik ben blilj dat ik niet de enige ben met deze opvattingen....(behalve het trouwen, want jij was nog niet getrouwd toch??)

Veel liefs Annet

Hoi meiden!

Wat een doos he, die Tanja! Zulke figuren lijken ook 'zo maar' zwanger te raken ook!!

Vond het ook een heel raar verhaal hoor. Ze had dus zeg maar al een donor gevonden, kreeg een vriendje... donor aan de kant... 'ineens' zwanger van vriendje...

ze had ik weet niet wat voor ziektes op kunnen lopen met die life-style van haar!!

Ja, ik ben net zo ouderwets als de meiden hierboven! Zonder liefde geen gesex. Maar goed, daar zijn de meningen dus over verdeeld. Ik veroordeel die mensen niet hoor, maar dat liefdeloze gedoe is gewoon niet mijn ding.

Trouwens, wat een opdracht hebben ze nu weer gekregen he? Eieren in sokken... jakkie! Lijkt me smerig als die dingen stuk gaan. Al die smurrie tussen je tenen!

Doei doei

Bloem

en, wie zou er vanavond uitvliegen?
Vind het nog moeilijk om te zeggen. Denk dat Lieske, Ralph, Rikkert en ons aller Tanja wel kans maken.
Tanja mag er van mij uit. Die wil te graag dat het allemaal op TV komt volgens mij. en het is zo'n domme doos, althans dat lijkt mij. Ken dr natuurlijk verder niet, maar laat ik het zo zeggen....echt slim komt ze niet over. En gewoon doorroken he.
Ik ben ook en flinke roker, maar das wel het eerste wat eruit gaat als ik zwanger blijk te zijn.

veel kijkplezier vanavond.

Uhmm.. Ik denk niet dat Tanja zomaar wordt genomineerd... Ik denk dat veel mensen graag haar bevalling willen meemaken ondanks dat het een doos is.
Lieske zal jammer genoeg denk ik wel vaak genomineerd worden maar van mij mogen Chantal en Rikkert er als eerst uit.. vooral die Chantal.. dat gelul van haar over Lieske en ondertussen wel lopen slijmen bij dat kind.. bah!

Wat roken betreft.. Ben er 12 jaar af geweest en met mun stomme kop ruim half jaar weer begonnen.. Ik weet dat het slecht is voor mun eieren maar heb ook zoiets van.. als de test positief is stop ik.. en dat kan ik dan ook!! Heb in de zwangerschappen van mun drie meiden ook nooit gerookt.. no way! Ik las gister ergens dat de vruchtbaarheid van een vrouw van 35 die rookt hetzelfde is als van een vrouw van 40.. Moet stoppen dus.. en het komt mun astma ook niet ten goede.. Maar moet nog ff de juiste ingeving krijgen..

liefs.. Bats

Hoi Bats,
Tja we weten het allebei (en allemaal) denk wel dat roken niet goed is. Ik zou al een tijd willen stoppen. Ben tot 3 jaar geleden ook 5 jaar gestopt maar dus toch weer begonnen. maar weet zeker dat een positieve test het zetje zal zijn dat we nodig hebben!!.

Das waar was Chantal helemaal vergeten. Die is echt flink onrust aan het stoken ja, maar denk dat ze er daarom juist inblijft. Dat willen de mensen vaak zien (al erger ik me er dood aan). Ik vrees ook voor Lieske, terwijl ze er van mij echt niet uit hoeft.
mij benieuwen. Straks meer.....

Haihai!
Wat een mop gisteren, of niet?!!! Lieske die die envelop pakt!!! Wat een strakke actie! We kunnen dus nog lekker (in ieder geval) 2 weekjes genieten van Lieske! Ik denk zo wie zo dat ze er wel in was gebleven.
Die moeder van Roel sloeg gisteravond de spijker op z'n kop. Tanja die over Lieske klaagt dat ze grove taal gebruikt enzo, terwijl Tanja toch echt het slechte voorbeeld geeft voor meisjes met dat roken van haar. Ik geloof niet dat het Nederlandse publiek een heel hoge pet van haar heeft, maar dat zou ook wel eens reden kunnen zijn om haar er zo lang mogelijk in te houden.
Chantal heeft inderdaad iets heel jaloers over zich. Ik kan het niet helemaal uitleggen maar toen ik haar gisteren zag zitten in haar "sexy" jurkje kreeg ik een beetje het gevoel dat ze zwaar de concurentiestrijd is aangegaan met haar medebewoonsters. En begrijp me niet verkeerd, ik vind dat je er op alle leeftijden sexy uit mag zien. Maar zij kwam gisteren toch een tikkie ordinair over.
Ben trouwens wel benieuwd hoe dat zal gaan als Tanja's baby geboren wordt, komt er dan een week lang een kraamverzorgster in het huis?
Ik begin Roel trouwens steeds leuker te vinden. Hij is wel een schatje!

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan