Big Brother (vervolg van topic 31-08-05 door Batsertje gemaakt)

Hai Bri!
Er is nog niemand uit hoor maar er waren 5 personen genomineerd: Lieske, Menno, Ralph, Rikkert en Linda. Alleen om het even spannend te maken moest  aan het eind van het programma één van de genomineerden een (de) envelop pakken en voorlezen. Niemand durfde natuurlijk want ze waren allemaal bang dat erop zou staan dat die gene direct het huis moest verlaten. Lieske was zo moedig om het te doen en wat stond er op: Moed wordt beloond, jij staat niet langer genomineerd! Geweldig!
Ik hoop dat Rikkert eruit gaat, die jongen is saaaaaai!!!
Liefs Nicole

Volgende week tijdens de live-uitzending. Mensen kunnen nu de naam  gaan smsen van de gene die ze graag "in" het huis willen houden! Dat is dus wel anders dan voorgaande jaren.

ow oke...

ik las trouwens dat tanja een meisje krijgt en overweegt eruit te stappen....waarom weet ik ook niet.
ze wilde dus eigenlijk niet weten wat het zou worden maar heel nederland wist het al ofzo....
maarja misschien liegt  BB wel en krijgt ze toch een jongetje....we shall see

gr bri

Tanja heeft duidlijk aangegeven dat ze niet wil weten wat het wordt.. Vind het niet straight dat ze het dan wel aan heel Nederland bekend maken.. Ze was bang dat ze het bekend gingen maken omdat er dan briefjes over het hek gegooid konden worden en ze het zo toch te weten zou komen.. maar ging er van uit dat BB dat niet deed.. Ben benieuwd hoe dat verder gaat..
Vind trouwens wel dat ze meer in beweging moet komen.. laat der een emmer sop pakken en lekker aan de schoonmaak gaan ofzo... Ze ligt de hele dag op der luie krent en vindt het nog raar ook dat haar voeten enzo gaan tintelen...Die doorbloeding moet op gang gewoon! Zwanger zijn is geen ziekte toch?

Hoi meiden

Ook ik ben verslaafd aan big brother.... Ik kijk nu live op internet en ik zie dat tanja er uit gaat... klote zooi, toch kan ik me wel voorstellen dat ze zich zo klote voelt en weg gaat. vooral na gister...
Het brengt een hoop stress met zich mee in zo'n huis denk ik, en dat is niet goed.
Tanja's moeder is al geariveerd dus ze zal zo wel vertrekken.
Zal er nog een andere zwangere vrouw in komen, ik ben benieuwd.
Zonder zwangere zal er niets aan zijn en ik zal niet zo snel meer kijken.

Ik ben benieuwd en we zien wel.
Meiden allemaal weer kijken vanavond!

Fijne avond

Noomie22

Terug
Bovenaan