big brother

A

Anoniem

Guest
Hey hey..

Kijken jullie ook naar Big Brother? Ik vind het wel leuk om die zwangerschap te volgen en hoe dat gaat met de bevalling enzo...
wat vinden jullie ervan?

hahahaha.....ik ben al helemaal verslaafd.....tis nu ff reclame....dus straks ren ik weer naar beneden....hahaha

vind het wel leuk!

groetjes bri

hihihi.. jah toch?   Alleen jammer dat het maar een half uurtje duurt.. Ben er nu ook al helemaal verslaafd aan.

Groetjes Bats..

Hoi hoi

Een ex-collega van mij zit in het huis. Dido, daar heb ik mee op een afdeling gewerkt. Ben benieuwd hoe ze het doet want iik vond haar onuitstaanbaar!!!! Hoop dat niemand hier haar kent, en anders sorry, maarreee wij waren niet echt vriendjes.............

Inderdaad ben ik ook al een beetje verslaafd, helaas kijk ik om 19.00 ook naar charmed, dus ik moet mijn aandacht een beetje verdelen. Maar gaat wel hoor. Morgen hoort Tanja het hartje van haar baby, wel leuk om even te kijken....

Liefs Annet

Ik heb het nog maar een paar keer vluchtig gezien. Maar als ik keek stond die zwangere doos steeds te roken . AAAAAH!!!! Vreselijk!

hoi hoi

ja ik kijk ook .

ze heeft een mooi buikje hoor zou ik ook wel willen.

inderdaad wel jammer datze rookt en soms zelfs zware shag.

vanavond ga ik ook weer kijken want ik wil dat hartje ook even horen,altijd zo leuk .

Heb het BB-virus ook al weer te pakken net als jullie.
Ik erger me alleen wel aan de opstelling van Tanja..ze rookt gewoon stevig door en dan die redenatie van haar daarover...ik vind em echt belachelijk, maar misschien ligt dat wel aan mij. En dan die reactie dat ze niet mee mocht doen aan de weekopdracht....Volgens mij snapt ze niet helemaal dat ze hoogzwanger is en het niet alleen om haarzelf draait....maar ja, nogmaals mijn mening er zijn vast anderen die er anders over denken.
Vanavond in ieder geval weer lekker voor de buis en benieuwd wat de live-uitzending allemaal gaat brengen.

Terug
Bovenaan