Hé Bloem en de rest!
Ik hoop ook dat we dit onderwerp er inhouden, het is een geweldige afleiding!
Ik begreep de reactie op de vader van de baby ook totaal niet, ik vond hem een beetje sloom overkomen, absoluut niet knap. Ik vind die vriend van Nathalie (Joost) knapper.
Maar ik geloof dat vooral Linda riep dat het een lekker ding was maar ik krijg de indruk dat zij niet bepaald kieskeurig is... Ik vond haar wel aardig, het leek me wel een lekker losbandig typje maar ze kan ook vreselijk kinderachtig zijn. Ik ergerde me rot aan haar toen er donderdag drank en hapjes voor ze klaarstonden, met haar: Ik ben niet verslaafd, ik ben niet verslaafd (en dat nog een paar keer)...
Ik baalde trouwens dat er in het weekend geen B.B. wordt uitgezonden. Was dat bij de andere B.B.'s ook zo? Vanavond zit ik in ieder geval weer aan de buis gekluisterd.
Hebben jullie trouwens al een favoriet? Tot nu toe vind ik van de meiden Ingrid het leukst, wat ik niet had verwacht. En van de jongens denk ik toch wel Ralph, hij moet alleen ophouden met dat paranoïde gedoe. Maar het is nog allemaal heel pril dus misscien heb ik over 2 weken wel nieuwe favo's.
Liefs Nicole