A
Anoniem
Guest
Leuk Topic!! Weer effetjes wat anders om over te kletsen.
Ben het helemaal met jullie eens dat die Tanja erg dom is dat ze rookt. Ik vind het helemaal raar dat ze zelf rookt, maar als het kindje straks geboren is mag er in de buurt niet gerookt worden!
Sorry, maar dat vind ik SUPERDOM!!
En Wondernetje / Annet wat grappig dat jij Dido kent. Het lijkt mij ook niet een heel sympathiek mens. Op mij komt ze over als iemand die zichzelf helemaal geweldig vind. Een persoontje waar het alleen maar om de buitenkant gaat. Maar, ik kan het mishebben natuurlijk. Dit is op dit moment gewoon mijn mening.
Nog even een tip voor de verslaafden: (gelezen op babybrabbel.nl)
Ga naar www.google.nl en tik dan in verse vis big brother
daar zie je beelden van een aantal camera's in het huis (24 uur - gratis)
Doei doei
Ben het helemaal met jullie eens dat die Tanja erg dom is dat ze rookt. Ik vind het helemaal raar dat ze zelf rookt, maar als het kindje straks geboren is mag er in de buurt niet gerookt worden!
Sorry, maar dat vind ik SUPERDOM!!
En Wondernetje / Annet wat grappig dat jij Dido kent. Het lijkt mij ook niet een heel sympathiek mens. Op mij komt ze over als iemand die zichzelf helemaal geweldig vind. Een persoontje waar het alleen maar om de buitenkant gaat. Maar, ik kan het mishebben natuurlijk. Dit is op dit moment gewoon mijn mening.
Nog even een tip voor de verslaafden: (gelezen op babybrabbel.nl)
Ga naar www.google.nl en tik dan in verse vis big brother
daar zie je beelden van een aantal camera's in het huis (24 uur - gratis)
Doei doei