big brother

Leuk Topic!! Weer effetjes wat anders om over te kletsen.

Ben het helemaal met jullie eens dat die Tanja erg dom is dat ze rookt. Ik vind het helemaal raar dat ze zelf rookt, maar als het kindje straks geboren is mag er in de buurt niet gerookt worden!

Sorry, maar dat vind ik SUPERDOM!!

En Wondernetje / Annet wat grappig dat jij Dido kent. Het lijkt mij ook niet een heel sympathiek mens. Op mij komt ze over als iemand die zichzelf helemaal geweldig vind. Een persoontje waar het alleen maar om de buitenkant gaat. Maar, ik kan het mishebben natuurlijk. Dit is op dit moment gewoon mijn mening.

Nog even een tip voor de verslaafden: (gelezen op babybrabbel.nl)

Ga naar www.google.nl en tik dan in verse vis big brother

daar zie je beelden van een aantal camera's in het huis (24 uur - gratis)

Doei doei

Hoi Bloempje

Je hebt het helemaal goed hoor. Als ik avonddienst met haar had, was het best gezellig, maar als er meerdere (en leukere blijkbaar) collega's waren was ze echt een beetje een kreng. Vindt zichzelf echt geweldig. We moesten ook altijd alles horen van haar pogingen om in de publiciteit te komen (ze heeft in de fhm gestaan) en nu is het haar dus gelukt. Had persoonlijk voor een leuker programma gekozen!! Ik bedoel, voor mij is het leuk om te kijken, maar zij staat toch vaak een beetje voor lul............

Maar goed, wel een goede reden om te kijken, want vrees dat ze er lang in blijft en dan komen er nog wel wat relletjes....

Liefs Annet

Dus misschien heeft ze wel het idee dat ze "ONTDEKT" wordt nu ze op de buis is bedoel je???

ha ha ha ha ha

dan wordt ze een soort van Kelly!! Die zie je ook in de meest domme programma's ineens weer voorbij komen!

ha ha ha ha ha

(maar misschien vergis ik me wel hoor! Er wordt door de mensen van BB natuurlijk heel wat geknipt en geplakt)

Hallo allemaal!
Geweldig, dit onderwerp! Ik ben namelijk ook helemaal verslaafd! Een half uurtje is inderdaad veel te kort, gisteren zat ik dan ook aan de buis gekluisterd tijdens de live-uitzending. Ik heb zelfs één van mijn meest favoriete films er voor opgegeven, Remember te Titans.
Annet, wat grappig dat er een bekende van jou in zit. Nog leuker dat het iemand is die je niet zo leuk vind, leedvermaak is het leukste vermaak. Ik denk trouwens dat Dido  niet zo lang in het huis zal zitten. Het is  een hele mooie meid om  te zien maar  echt interessant is ze niet. Ik zeg niet dat ze dom is maar het duurt niet al te lang (denk ik) dat de mensen zien dat ze daar eigenlijk alleen maar zit mooi te zijn (ze is haar bed nog niet uit volgens mij of ze zit al van top tot teen in de make up).
Zelf ben ik wel heel benieuwd of er tussen Ralph en Nathalie nog het één en ander gaat gebeuren... Ze houden zich nu vrij rustig maar wacht maar tot ze een keertje een avondje flink aan de boemel gaan dan worden mensen altijd heel emotioneel en dan komt vaak alles er wel uit. Het lijkt me nog leuker als Ralph verliefd gaat worden op een ander meisje, dan ben ik heel benieuwd hoe Nathalie daar op reageert.
Ik heb verder nog niet echt voorkeur voor iemand daar.
En Tanja, tja, ze had zelf al gezegd in haar introductie dat ze best naïef kon zijn. Ik geloof dat dat een understatement is. Ik vind haar op zich wel aardig maar ze is niet bepaald slim... Hoewel ik ook wel een beetje het gevoel krijg dat ze zich een beetje van de domme houdt om een excuus te hebben om te kunnen blijven roken. Ik bedoel, ze is al ruim 30 weken zwanger dat betekent dat ze al een aantal keer naar de verloskundige is geweest. Ik kan me niet voorstellen dat die haar nooit verteld heeft wat het risico van roken tijdens de zwangerschap is.
Zo, leuk om lekker met jullie hierover te roddelen.
Liefs Nicole

Ik heb eigenlijk een beetje met Lieske te doen... Ik bedoel.. 19 jaar.. student en dan zo veel geld voor je neus krijgen.. lijkt me moeilijk, maar ik weet zeker dat er meerdere zijn in dat huis die voor het geld waren gegaan... Vind idd ook dat ze haar een beetje als kind behandelen... als je 19 bent dan mag je toch ook ronddartelen en lekker naief zijn op zun tijd?
Mjah misschien komt dat ook doordat ik zelf heel goed met die leeftijd overweg kan.. ik heb zelf twee vriendinnen van 20 en 21 jaar en het klikt altijd heel goed tussen ons.. heb nooit het gevoel dat ik ouder ben en zo zien hun mij ook helemaal niet...
Magoed.. eigenlijk hebben we nog weinig gezien om echt te kunnen beoordelen hoe iemand is... Ik blijf strak kijken elke avond! :p

Hoi Bats!
Ben het met je eens hoor. Ik heb zelfs meer met Lieske dan bijvoorbeeld een Dido. Ze  heeft   in ieder geval een  gezelliger karakter, lekker uitgesproken typetje.  Ik zat gisteren al helemaal klaar om mezelf op te winden over het feit dat iedereen boos op Lieske zou worden omdat ze voor het geld ging. Maar  het viel geloof ik allemaal  nog wel mee met de negatieve reacties. Ik denk dat in ieder geval meer dan de helft van de bewoners voor het geld was gegaan. Van wat ik gisteren kon zien was Nathalie de enige die daar ook vooruit kwam.
Ik denk trouwens dat Rikkert er als één van de eersten uit gaat.
Groetjes Nicole

Dat denk ik ook jah.. of hoop ik eigenlijk ook een beetje.. die Rikkert is niet helemaal mijn ding.. beetje rare ziel vind ik.. magoed we w88 af..

Groetjes Bats..

is dat die gast die in de zon met een muts op zat??? hahahaha

Terug
Bovenaan