bij de gyn geweest vandaag

Fijn dat je geweest bent, aan je bericht te merken is het goed geweest, volgens mij ben je echt veel rustiger (zo leest je bericht iig)
Goed dat er naar je geluisterd wordt en gelukkig al best snel weer een vervolg.

Liefs Mamamijn (al een klein beetje stokoud, namelijk 32 :)))))

fijn dat je toch gegaan bent.

en dat de gyn je ook het gevoel heeft gegeven dat je niet zomaar langs komt, je hebt namelijk een goede reden! ;)

je klinkt niet zwaarlijvig hoor!
mijn bmi 30 (ja dat is echt te hoog,ook bij mijn twee eerdere zwangerschappen)

ik ben 34(bijna dan) 2 kids van 9 (na 1 jaar zwanger)en 6.(na twee jaar zonder pil/bescherming)
op naar nr 3.. 6mnd zonder pil, en ik wacht nog

Goed dat je geweest bent meid. En een bmi onder de 25 is toch prima? Dat is nog geen overgewicht hoor. Volgens mijn gyn moet het tussen de 20 en 25 zijn. Heel veel succes met de vervolgonderzoeken. Ik hou het hier nog wel een beetje in de gaten hoor (al moet ik zeggen dat tijd en slaapgebrek toch parten beginnen te spelen haahahah)

wat een reacties! Fijn!

De meesten zijn wel wat ouder met PCO en ook bijna allemaal een hoog BMI... Dit stelt mij ook wel weer gerust. :)

Ik las op deze site: http://pcos.guanitadesign.com/ er wat over en had echt zoiets van... Pffooee... wat een info en dan daar nu eens uit halen om mogelijk in de voeding vast wat te doen. :) Probeer dan maar in 3 weken tijd vast wat dingen voor te zijn.

Ja, mammamijn, ik ben al een stuk rustiger. Hoewel dat lijkt misschien ook alleen maar zo, want ik merk het nog niet echt, ben heel veel bezig geweest. Ben amper 1 uurtje thuis geweest vandaag, na het onderzoek.

Mijn vragenlijst is zich alweer aan het ontwikkelen. Maar hebben jullie trouwens een idee waarom mijn man nu nog geen zaad in hoeft te leveren. Hij had die vraag en heeft zoiets van 'jij dalijk aan de pillen en dan daarna pas zaadonderzoek, dan zijn we weer 2 maand verder'.

@Daycey hoe staat het met de opnames voor babyboom?

Moet ik nu ook naar het andere gedeelte? 'als het langer duurt' Hier ken ik jullie nu een beetje.

Succes allemaal! Ik hoop toch echt dat wij allemaal hier dit jaar een positieve test in handen hebben.

Liefs,

@cu2heleen Je hoeft niet naar het 'als het langer duurt' forum. Ik zit daar ook nooit, terwijl we volgende maand al 2 jaar in de mmm zitten.
Je kiest waar je je goed bij voelt.

Xx

Gelukkig... die bekenden hier heeft namelijk wel wat. :$:$

Vanmorgen 'geklust' ivm toch dat het dag 10 is en je dan aan de klus kan gaan. Maar het ging nogal moeilijk. Dan denk je toch wel... 'ik had gisteren moeten vragen of er mogelijk een ei op gang aan het komen is.'

He meid, goed dat je naar de gyn bent geweest. Ik wil je alleen geruststellen dat bij een bmi van 30 of hoger je vruchtbaarheid kan afnemen door je gewicht, volgens mij heb je een ideale bmi.
groetjes,
Elise

volgens voedingswijzer moet het tussen 20-25 liggen. ik zit er tussen... maar wel aan de hoge kant. ik heb een eetstoornis vroeger gehad en toen zat ik juist op 17-20 BMI. laatste jaren elke keer op BMI van 22-23 en dit is voor mij al 3 maanden erg hoog.
dat het qua vruchtbaarheid dan nog binnen de grenzen ligt is helemaal een meevaller. de gyn had ook niets over het gewicht gezegd... maar dan beginnen toch de stemmetjes in mijzelf weer te knagen.

gisteren 2 uur gezwommen en uiteraard de spanning van die ochtend. nu opeens al 1,7 kg lichter.
heb tegen mijzelf wel gezegd om meer vezels te gaan eten en deels op te passen met fruit, maar vooral extra groenten te gaan eten.

Terug
Bovenaan