bij de gyn geweest vandaag

Je zit niet aan de hoge kant. Je zit gewoon op een ideaal BMI. Ikzelf heb ook een bmi van 24. Niks mis mee hoor. Bij mij komt de PCOS ook niet door overgewicht. Het is al geconstateerd toen ik 19 was en slechts 52 kilo woog. (kan ik nu alleen nog maar van dromen hahaha)

Hey heleen,

De opnames zijn nog niet begonnen. Wij hebben even rust, dus is er ook niets te filmen. Als wij weer naar het ziekenhuis moeten, moeten we een belletje geven en dan kijken zij of ze er bij willen/ kunnen zijn.
Over twee weken hopen we wel ons filmpje te kunnen maken en opsturen van de test. De vorige twee keren werd ik steeds een dag te vroeg ongi en ja, dan ga ik ook geen test meer doen!

Intussen ben ik wel opgebeld voor een telefonishc interview, omdat ze meer van ons wilden weten. Spannend!

En wat betreft het forum, ik schrijf ook meestal hier en maar soms bij als het langer duurt. Hier zitten meer meiden en krijg je sneller reactie. Met specifieke vragen ga ik meestal wel naar het andere stukje van het forum.

Succes!

X

He meid,

Goed dat je geweest bent, dan weet je weer een beetje waar jullie aan toe zijn.

Ik zou me niet al teveel zorgen gaan maken om je BMI.
Voordat ik zwanger was van ons 1e kindje, was ik ook bezig met afvallen, omdat "men"zei dat als je wat gezetter bent dat het dan moeilijk zou worden om zwanger te raken.
en een maand later was ik zwanger. Dus dat zegt niet zoveel meid.
gewoon lekker doen wat je altijd doet.

Liefs

Hey Daycey,
wat leuk dat ze dan gaan kijken of ze mee kunnen/willen. Lijkt mij dan ook wel spannend.

Wat vervelend dat dat filmpje nog niet is gelukt. Maar hopelijk over 2 weken inderdaad.

Interview, wat leuk.

thanks voor de tip over de gedeelte van het forum.

Hey Nietje33 en meerderen.
Als ik zoiets lees, dat evt. overgewicht er iets mee te maken kan hebben. Dan komt denk ik toch het gedachtestukje 'eetstoornis' weer naar boven. Daar voel ik mijzelf ook echt niet goed bij, want ik wil geen terugval krijgen. Aan de andere kant zie ik nu wel verbetering in het gewicht terug.
Dat is nu dus de twijfeling.
Voor deze twijfeling/tweestrijd ben ik altijd bang geweest. Ook in het zwanger zijn dadelijk... in hoeverre kan ik het dan accepteren dat er een buikje komt. Maar ik denk dat dzat dan welweer goed zal zijn, aangezien ik nu ook al op een (redelijk) hoog gewicht zit.

Maar ik zal proberen er niet al te veel zorgen om te maken.... dat lijkt mij namelijk ook niet al te goed voor het lichaam.

liefs,

Terug
Bovenaan